Eindelijk, na heel lang wachten

Op dit forum mag je al je berichten over bananenplanten, canna's, strelitzia's en ravenala plaatsen.

Re: Eindelijk, na heel lang wachten

Berichtdoor Patty op 14 maart 2010 14:39

Hallo Draco, ik heb er inderdaad al eens over nagedacht maar dat ga ik niet doen. Ten eerste moet ik andere mensen lastig vallen (lees de inkoper, diegene die moet vervoeren) en ten tweede wil ik ook geen problemen veroorzaken. Als ik nou zelf bij dat bedrijf gewerkt zou hebben, was het ook weer anders geweest. En tenslotte is het toch een soort van concurrentievervalsing.
Maar mocht het nou een keer voorkomen dat ik wel een goede deal kan maken dan zet ik het zeker op dit forum.
Sorry!
groet Patty
Patty
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 07 apr 2009 19:48
Woonplaats: Oosterhout, Gelderland
29 bedankjes

Re: Eindelijk, na heel lang wachten

Berichtdoor Benneke op 14 maart 2010 17:50

Ik lees hier niets verkeerd mee moest u hiermee een prijs zou vermelden?
Per slot van rekening is een forum om kennis te delen en een prijs zou toch ook niet slecht zijn?
Ik respecteer uw gedacht hierover maar dan kunt u de mensen misschien helpen via PB betreft de prijs?
Avatar gebruiker
Benneke
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 05 okt 2008 19:37
Woonplaats: Vosselaar
5 bedankjes

Re: Eindelijk, na heel lang wachten

Berichtdoor Patty op 15 maart 2010 17:01

Ik heb de prijs niet willen noemen om niemand jaloers te maken. Omdat ik niet nogmaals aan zo'n plant kan komen heeft het volgens mij ook geen zin, zie bovenstaande. Als ik 'm in een gewoon tuincentrum oid gekocht zou hebben, zou ik gewoon de prijs gemeldt hebben.
Jammer dat het nu overkomt alsof ik niemand de prijs wil vermelden en dat is niet zo. Volgens mij heeft u het hele verhaal niet goed gelezen als dat wel zo is ben ik niet duidelijk genoeg geweest en dat spijt me dan.
Patty
Patty
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 07 apr 2009 19:48
Woonplaats: Oosterhout, Gelderland
29 bedankjes

Re: Eindelijk, na heel lang wachten

Berichtdoor amourath op 15 maart 2010 17:06

Patty gaf al een prijsindicatie en ze kan er op die manier toch geen meer krijgen... wat maakt die prijs dan nog uit? 't Is misschien zelfs beter als je het NIET weet :mrgreen:

Geniet er in elk geval van Patty :D
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Bananen, canna's, strelitzia's, heliconia's en gembers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten