Canna musafolia 'Rubrum' in de vrieskoude ...

Op dit forum mag je al je berichten over bananenplanten, canna's, strelitzia's en ravenala plaatsen.

Re: Canna musafolia 'Rubrum' in de vrieskoude ...

Berichtdoor palmpje op 16 dec 2009 22:16

Mijn Cannas keren ieder jaar terug. Zelfs met de strenge afgelopen winter. Dit had ik helemaal niet verwacht. Ik zou nog niet wanhopen Christophe. Het vriest ook nog niet lang genoeg denk ik om je al zorgen te maken.
Een mooie palm in je eigen tuin is een waar genot! Iedere morgen ben ik weer nieuwsgierig om te kijken hoe mijn tuin er uit ziet!
Avatar gebruiker
palmpje
 
Berichten: 112
Geregistreerd: 27 apr 2009 20:38
1 bedankjes

Re: Canna musafolia 'Rubrum' in de vrieskoude ...

Berichtdoor dest_planten op 28 dec 2009 22:37

Hoi Christophe,

Mijn Canna musafolia 'Rubrum' knollen liet ik ook in de volle grond zitten. Maar ze werden wel afgedekt met stro en een omgekeerde zwarte bloempot. Ze hebben verscheidene winters overleefd behalve die van vorig jaar :(

Groeten,

Stefan
Avatar gebruiker
dest_planten
 
Berichten: 1750
Geregistreerd: 18 aug 2008 21:51
Woonplaats: Sint-Gillis-Waas (Oost-Vlaanderen)
50 bedankjes

Re: Canna musafolia 'Rubrum' in de vrieskoude ...

Berichtdoor Christophe op 28 dec 2009 22:38

dest_planten schreef:Hoi Christophe,

Mijn Canna musafolia 'Rubrum' knollen liet ik ook in de volle grond zitten. Maar ze werden wel afgedekt met stro en een omgekeerde zwarte bloempot. Ze hebben verscheidene winters overleefd behalve die van vorig jaar :(

Groeten,

Stefan

Mja, ik moet een geul graven dus ik moet ze er sowieso uithalen. Zoals gezegd, moeten ze toch van plaats veranderen dus het kan geen kwaad ;)

Bedankt voor je berichtje!

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Bananen, canna's, strelitzia's, heliconia's en gembers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten