musa basjoo

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

Re: musa basjoo

Berichtdoor Tropthaipalms op 13 jun 2010 20:58

videomaster schreef:
Tropthaipalms schreef:Ja dat klopt , maar dit gaat niet zomaar van de ene dag op de andere.


Kan ik alleen maar beamen..., welke richting trek je?

:thai:


Hallo

Allesinds richting Thailand :lol: Mischien Isaan streek of Chantaburi , Al mijn collector item planten staan in chantaburi. Chantaburi vind ik een mooie streek , niet rijk , niet arm en modern. Het is dan ook nog eens dicht bij de zee gelegen of een uurtje rijden naar de pier van het tropisch eiland koh Chang. Mijn zeer goede vriend waar mijn planten staan heeft nog land beschikbaar voor me 12 rai en 8 km van het strand en de zee voor afkoeling :D We zijn momenteel nog aan het kijken wat er te bieden valt maar een vaste locatie is nog niet beslist , we kunnen nog alle richtingen uitgaan zolang het maar geen Chiang mai is , ik ben niet graag in deze streek en het is er ook te koud in de winter.
De koudste dagen in chantaburi zijn circa 17 graden en ik stond al met dikke trui in kippevel. Nu moet ik wel zeggen door langdurig verblijf tijdens de winter gaat je weerstand vlug naar beneden als jet het tropisch weertje daar gewoon begint te worden.

:thai:

Mvg Michael
Tropthaipalms
 

Re: musa basjoo

Berichtdoor videomaster op 14 jun 2010 12:20

Tropthaipalms schreef:De koudste dagen in chantaburi zijn circa 17 graden en ik stond al met dikke trui in kippevel.


Dat valt nog mee... ik trek de laatste jaren bij 22° al mijne sweater aan.....


Veel succes met je onderneming.

:thai:
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten