Trachycarpus in volle grond wortelt niet?

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

Trachycarpus in volle grond wortelt niet?

Berichtdoor Johann0r op 14 aug 2019 20:05

Beste mensen,

Juli 2018 heb ik deze 2 palmen geplant rechtstreeks vanuit de kuip. Heb deze palmen al wel een jaar of 6. Alleen vond ze erg los staan.

Dus heb ik hem uit de grond gehaald alleen hij heeft nog helemaal geen wortels aangemaakt.

Iemand een idee?

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Johann0r
 
Berichten: 155
Geregistreerd: 26 aug 2011 09:43
0 bedankjes

Re: Trachycarpus in volle grond wortelt niet?

Berichtdoor derfske op 14 aug 2019 20:54

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

niet de linkjes kopieren maar gewoon rechtermuis knop op het plaatje en dan: "afbeelding locatie kopieren"

ik durf het niet met zekerheid te zeggen wat het precies zou kunnen zijn. maar ze zien daar niet echt uit alsof ze dorst hebben, voornamelijk de linker zijn bladeren staat vol open!

staan ze in de gewone grond? of heb je zakken nieuwe grond gekocht voor in het gat te doen????
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske
 
Berichten: 476
Geregistreerd: 18 nov 2015 01:47
Woonplaats: landgraaf
50 bedankjes

Re: Trachycarpus in volle grond wortelt niet?

Berichtdoor Johann0r op 20 aug 2019 11:30

Kan het dat hij te droog staat?
Johann0r
 
Berichten: 155
Geregistreerd: 26 aug 2011 09:43
0 bedankjes


Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten