Pagina 2 van 2

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 23 apr 2021 08:15
door Lagarto
:thumb_up:

Als er bijzonderheden te melden zijn, zal ik dat hier doen :thai:

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 09 mei 2021 00:00
door Lagarto
Tussenstand, ter leringh ende vermaeck: ze schuiven intussen het nieuwe blad even hard omhoog als de andere palmen hier :thumb_up:

Water geven gebeurt momenteel ruimschoots vanzelf :)

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 09 mei 2021 00:09
door Rob
:thumb_up: :thumb_up:

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 10 okt 2021 00:08
door Lagarto
Bij dezen dan een update. Voor alle zoekenden op het forum met eerste beschadigde palmpjes, en voor andere belangstellenden.

Ongeveer de gehele zomer staan beide planten er inmiddels zo bij (de foto's zijn van gisteren):

trachy 1.jpg
trachy 1.jpg (98 KiB) 14232 keer bekeken

trachy 1 bladeren.jpg
trachy 1 bladeren.jpg (106.13 KiB) 14232 keer bekeken

trachy 1 bladeren2.jpg
trachy 1 bladeren2.jpg (107.71 KiB) 14232 keer bekeken

trachy 2.jpg
trachy 2.jpg (106.32 KiB) 14232 keer bekeken

trachy 2 blad.jpg
trachy 2 blad.jpg (106.98 KiB) 14232 keer bekeken

trachy 2 bladeren.jpg
trachy 2 bladeren.jpg (108.84 KiB) 14232 keer bekeken


Goede inschatting gemaakt destijds dus, poging geslaagd zou ik zeggen :)

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 10 okt 2021 21:24
door Rob
:thumb_up:

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 26 okt 2021 14:58
door Tropical Groentje
Daar heb je geen miskoop aan gehad Lagarto! Ze staan er lekker groen bij.

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 26 okt 2021 21:20
door Rob
Keurig aangeslagen Ron! Vanaf hier zijn het wsl 'no worry palms'

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 27 okt 2021 20:58
door Lagarto
Dat dacht ik :)

Re: Twee Trachys met bladschade

BerichtGeplaatst: 17 dec 2023 23:46
door Lagarto
Tussenstand: deze twee zien er nog steeds prima uit, maken nieuw blad aan maar de stam lijkt sindsdien nog geen cm gegroeid te zijn... komend seizoen maar weer afwachten.