Keutels

Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.

Re: Keutels

Berichtdoor Lagarto op 08 sep 2021 22:51

Welkom Han :)

Groepjes los aan de balken klinkt niet naar dwergvleermuizen, dus wellicht een minder algemene soort :) Grootoor of wellicht meervleermuis zou in jouw regio kunnen Peter. Vooral van die laatste zijn in heel Europa zeer weinig kraamkolonies bekend, dus je zou iets bijzonders in huis (schuur) kunnen hebben! Gehad... want ze zijn intussen niet teruggekeerd begrijp ik, jammer
Lagarto
 
Berichten: 453
Geregistreerd: 09 aug 2020 00:21
Woonplaats: Noord-Drenthe
33 bedankjes

Re: Keutels

Berichtdoor PeterHoofddorp op 09 sep 2021 00:11

Lagarto schreef:Welkom Han :)

Groepjes los aan de balken klinkt niet naar dwergvleermuizen, dus wellicht een minder algemene soort :) Grootoor of wellicht meervleermuis zou in jouw regio kunnen Peter. Vooral van die laatste zijn in heel Europa zeer weinig kraamkolonies bekend, dus je zou iets bijzonders in huis (schuur) kunnen hebben! Gehad... want ze zijn intussen niet teruggekeerd begrijp ik, jammer


Echt geen idee wat voor soort het was.
De schuur bestaat inmiddels niet meer. Het stuk land waar ie op stond heb ik verkocht.
Geen idee waar de beestjes naartoe zijn gegaan.
Wel fladderen hier elke avond volop vleermuizen, maar geen idee wat voor soort.
Je hoort ze de piepjes maken, wat ze doen om in de weerkaatsing prooi te kunnen vinden of zoiets?
Ik vind het wel wat hebben hoor, die vleermuisjes.
Avatar gebruiker
PeterHoofddorp
 
Berichten: 890
Geregistreerd: 04 apr 2021 18:45
Woonplaats: Hoofddorp
83 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Plantendokter: wie weet raad?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten