Met pensioen!

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Met pensioen!

Berichtdoor lapalmeraie op 10 feb 2016 12:08

Palmvrienden

Na lang wikken en wegen maar heb voor mezelf het besluit genomen een stap terug te zetten op het forum als beheerder/moderator en zo de gelegenheid te geven aan een nieuw en fris bewind.

Naast het gezinnetje, de fulltime job, blijvend groeiende eigen site en grote tuin, vind nu nog maar af en toe tussendoor de tijd om echt actief te zijn online en dat vind ik moeilijk te rijmen met de verantwoordelijkheid. Met andere woorden, La Palmeraie gaat met pensioen :D

Ik heb het beheer nu inmiddels alweer vele jaren met veel plezier gedaan maar dit brengt achter de schermen toch veel verborgen regel en opvolg werk met zich mee. Wel kan ik denk ik met trots terugkijken op de beheersperiode met oa het ontstaan van de Palmvrienden kortingskaarten.

Uiteraard blijf ik wel nog met heel veel enthousiasme aan mijn eigen site werken maar die neemt ook meer en meer tijd in beslag door de blijvende groei. Ook daar zit ik immers nog dagelijks allerhande vragen te beantwoorden. Ook wil ik eindelijk eens werk kunnen maken van het volledig vertalen.
Ook zal ik natuurlijk nog gewoon als forumlid actief blijven. :thumb_up:

Het is nu zoeken naar een opvolger. Tot die tijd zal ik nog wel even "op post" blijven maar dat is dus slechts tijdelijk.

Bij deze wil ik ook nog even vanuit deze positie bedanken, in de eerste plaats de ongelooflijke inzet van alle mods (Ro, Raymond, Esther, JM, Peter & Rob) waarmee we achter de schermen inmiddels ook een behoorlijke inhoud hebben opgebouwd. Christophe voor het vertrouwen uiteraard. En alle anderen bedankt voor jullie leuke reacties, steun, kritische maar altijd positieve en loyale bijdragen.

Ten slotte hoop ik vooral, samen met jullie, dat Palmvrienden blijft voortbestaan onder zijn unieke karakter!

Groeten
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14404
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
827 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor Hitch op 10 feb 2016 13:00

Bedankt voor alle inzet om dit forum draaiende te houden zoals het is en ik begrijp wel dat het op een gegeven moment allemaal wat veel word en je een stapje terugzet om je tijd anders te spenderen.

Waar ik me toch lichtjes zorgen om maak is dat je al de tweede bent op korte tijd. Ik hoop dat dit geen algemene tendens word vanuit de kernbasis van het forum. Ook al omdat er blijkbaar zo veel overstappers zijn naar dat facebook gedoe maar dat zal eigen zijn aan de huidige tijd neem ik aan. Ik hoop gewoon dat het forum niet op zijn einde loopt en dat we er nog vele jaren gebruik van mogen maken.

Dit terzijde wens ik je veel plezier met het maken/bewerken van je eigen site e.d. :thumb_up:
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor JmC4c op 10 feb 2016 13:07

Hoi Niek,
Een poosje terug nam ik de grote stap....
Met een hele grote leegte als resultaat.
Ik begrijp dat je veel werk blijft hebben met je eigen site, dus dit komt wel goed.
Ik wens jeveel succes met al je plannen!
En vooral veel dank dat je mij de passie liet ontdekken, de kansen gaf om uit te groeien en deel uit te maken van dit team.

Buurman ik hoop je nu en dan hier terug te zien en veel leuke privé babbels en ontmoetingen te hebben.

Vrgr,
Jean-Marie
Avatar gebruiker
JmC4c
Bedrijven
 
Berichten: 4987
Geregistreerd: 25 jun 2011 16:43
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
502 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor JmC4c op 10 feb 2016 13:10

@Hitch. Mijn beslissing was een tijdelijke noodzaak.
Ondertussen ben ik al veel beter geworden en staan opties terug open indien nodig.
Avatar gebruiker
JmC4c
Bedrijven
 
Berichten: 4987
Geregistreerd: 25 jun 2011 16:43
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
502 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor lapalmeraie op 10 feb 2016 13:23

Hitch schreef:Waar ik me toch lichtjes zorgen om maak is dat je al de tweede bent op korte tijd. Ik hoop dat dit geen algemene tendens word vanuit de kernbasis van het forum.


Dat hoop ik ook niet Hitch, van mij staat hier ook héél veel en zou dat ook niet graag verloren zien gaan. Bovendien hoef ik jou niet te vertellen dat dit één van de weinige plaatsen is waar je je binnen deze niche hobby toch echt kunt uitleven qua info uitwisseling etc.
Het voortbestaan zou toch niet van mij alleen moeten afhangen.
Kortom ik ben hoopvol :D

Bedankt voor de reacties en JM; je zal me vaker tegenkomen dan je lief is :mrgreen:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14404
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
827 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor ron op 10 feb 2016 13:37

Moeilijk maar ook begrijpelijk. In iedergeval is mijn dank groot voor alle inzet. :thai: :thai: :thai:
Avatar gebruiker
ron
Moderator
Moderator
 
Berichten: 699
Geregistreerd: 09 dec 2011 15:02
Woonplaats: Zwijndrecht nl
68 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor MarcovZ op 10 feb 2016 13:48

Hele begrijpelijke stap !
Dank je voor de mooie dingen en de inzet voor dit geweldige forum !!
Veel succes, plezier en "rust" in je overige drukke zaken ;)
En Hitch ... het is geen facebook gedoe !! ... het is de facebook groep van Palmvrienden ... wie daar zit, zit ook hier, andersom weet ik dat zo niet ... volgens mij is het geen tweekamp, maar samen 1 ?
Heerlijkheid in " our little SHANGRI-LA "
https://www.facebook.com/ourlittleshangrila/
Avatar gebruiker
MarcovZ
 
Berichten: 211
Geregistreerd: 12 maart 2015 16:06
Woonplaats: Tiel
14 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor EdoNoordhuizen op 10 feb 2016 14:55

Bedankt voor de genomen moeite! :thumb_up:
EdoNoordhuizen
 
Berichten: 115
Geregistreerd: 25 jul 2013 19:52
10 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor Hitch op 10 feb 2016 16:22

MarcovZ schreef:Hele begrijpelijke stap !
Dank je voor de mooie dingen en de inzet voor dit geweldige forum !!
Veel succes, plezier en "rust" in je overige drukke zaken ;)
En Hitch ... het is geen facebook gedoe !! ... het is de facebook groep van Palmvrienden ... wie daar zit, zit ook hier, andersom weet ik dat zo niet ... volgens mij is het geen tweekamp, maar samen 1 ?


:off_topic: @MarcovZ Mij lijkt het meer en meer een opsplitsing en ik ben gewoon tegen het "Facebook gedoe" in het algemeen. Het is alleszins geen sociale vooruitgang maar daar heeft ieder zo zijn eigen mening over natuurlijk.

@Jmc, fijn en goed te horen dat je gezondheid er is op vooruitgegaan man!
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: Met pensioen!

Berichtdoor palmgek op 10 feb 2016 19:41

Hey Niek, jammer dat je stopt zeg!
Maar goed... wat mij betreft een wel verdiend pensioen ;)
Não faz mal!

2022 minimum 24,7 - maximum 33,6
2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
Avatar gebruiker
palmgek
 
Berichten: 3679
Geregistreerd: 07 dec 2010 19:32
Woonplaats: Fortaleza Brasil
447 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten