Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor JmC4c op 11 feb 2016 23:03

Ik herrinner me nog de kennismaking met het forum als gisteren. Vele leuke babbels en plantjes later ben je iemand die me zo kan aanmoedigen , die me steunde in moeilijke tijd. Zowel jij, Christophe als Niek dikke pluim voor al het positieve die we hier hebben.dankzij jullie beheer al deze jaren :thumb_up:
Wees trots (a)
Want dat zijn we met velen hier , heel trots en ook wat verdrietig en benieuwd naar wat de toekomst brengt...

Dikke knuffel en veel succes met de zoektocht naar nieuw beheer voor ons geliefd forum ;)

Vrgr,
Jean-Marie
Avatar gebruiker
JmC4c
Bedrijven
 
Berichten: 4987
Geregistreerd: 25 jun 2011 16:43
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
502 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Sharon-vds op 12 feb 2016 09:30

Ik ben er nog niet zo lang bij, maar bedankt voor dit leuke forum en alles er om heen.
Hopelijk blijft het forum nog lang bestaan, en vind je een waardige opvolger.
Avatar gebruiker
Sharon-vds
 
Berichten: 318
Geregistreerd: 16 jan 2015 15:48
Woonplaats: Stavenisse
18 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor jaak op 12 feb 2016 16:02

Na eerst wat te hebben meegelezen heb ik me ingeschreven bij Palmvrienden,er is toen een heel nieuwe wereld voor me open gegaan met heel leuke babbels en ontmoetingen op het forum met als beheerder van het forum Christophe, ook heb ik geregeld een bezoek gebracht bij Christophe thuis voor een babbel over de tuin en de planten uiteraard en heb ook vele plantjes meegenomen naar huis.
Het was een mooie tijd Christophe waarvoor veel dank en laat ons hopen dat er een waardige opvolger zich geroepen voelt om je op te volgen en dat het forum nog heel lang mag blijven bestaan. :thai: :thai: :thai: :applaus: :applaus: :applaus:

Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Christophe op 12 feb 2016 18:43

Bedankt voor de vele leuke reacties! :thumb_up:
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Toni op 13 feb 2016 00:27

Thnx christophe!

Voor alle tijd en moeite wat je hier in hebt gestoken! :applaus:

Gr Toni :thumb_up:
Toni
 
Berichten: 285
Geregistreerd: 29 jul 2011 21:08
Woonplaats: Meerssen, Zuid Lmb
16 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Toppalm op 13 feb 2016 12:33

Thanx Christophe en niet alleen voor het feit dat je deze geweldige website hebt opgezet maar ook dat je er een community van hebt kunnen maken.
Daar heeft veel werk ingezeten in een woord fantastich. :thai:

Daarnaast ook een bedankje voor alle mensen doe links en rechts helpen om deze site in stand te houden middels moderating.
Hier zit veel tijd en liefde voor deze hobby in jullie ook allemaal bedankt.

En alvast succes gewenst aan de persoon die het gaat overnemen :thumb_up:

Gr Martin
Mijn tropische tuin:
viewtopic.php?f=49&t=16449
Toppalm
 
Berichten: 397
Geregistreerd: 02 jan 2015 22:56
Woonplaats: Enschede
22 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Hitch op 13 feb 2016 13:33

En wat gebeurt er (in het slechtste geval) als er niemand gevonden word?
Ik ga er van uit dat je toch al heel wat technische "know how" moet hebben om zo'n forum te beheren, niet? Daar komt niet zomaar iedereen voor in aanmerking volgens mij. Iedereen kan wel zeggen dat hij het wil doen maar je moet het ook nog KUNNEN doen en daar ligt toch wel een wereld van verschil.
We zijn op dit forum de luxe gewoon van iemand die problemen meteen kon oplossen gaande van spammers weren/verwijderen tot het niet kunnen inloggen of wegvallen van het forum. Ik noem hier maar wat maar ga er van uit dat er nog heel wat meer bij komt kijken en er zich nog heel wat meer problemen kunnen voordoen. Het forum heeft altijd goed gewerkt en problemen werden steeds snel opgelost omdat de beheerder het forum ook zelf in elkaar geknutseld heeft en de problemen dus snel opmerkt en ze kan verhelpen. Externe mensen gaan daar allemaal veel langer over doen en met een slecht werkend forum gaat het leden aantal snel verwateren vrees ik.
Noem me paranoïd maar ik vrees toch uiteindelijk voor het voortbestaan van mijn geliefd forum waarmee ik Christof absoluut niets wil verwijten natuurlijk! Het leven gaat nu eenmaal voort en mensen volgen verschillende paden die ze op hun weg tegenkomen. Hij heeft hier met toewijding iets fantastisch in het leven geroepen en opgestart met dit forum waar hij met recht fier op mag zijn. Voor veel mensen is dit forum een deel van hun leven en een samenkomst van zielsverwanten geworden allemaal met dezelfde passie en interesses.
Zo iemand vervang je niet zomaar eventjes.
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor JmC4c op 13 feb 2016 13:59

Het kost idd enorm veel know how, energie en online tijd om een forum.te modereren, laat staan te beheren.
Mocht het zo simpel zijn was 1 van ons (moderators) wel het beheer gaan opnemen. Mss nog niet opgemerkt dat ikzelf ondertussen weer aan het modereren ben.
Hitch , we kunnen momenteel enkel ons uiterste best doen, om achter de schermen verder enthousiast dit forum online te houden. Wat toekomst brengt is een vraag die ieder van ons bezig houd, dit met de hoop op verder nog vele jaren te kunnen draaien.

Met ditzelfde enthousiasme en geduld gaat ondertussen de zoektocht verder. Kandidaten laat gerust jullie stem horen. Je kan het moderatorteam en beheerteam via pb contacteren. Ook hier kan je , je interesse tonen ;)
Dit is tenslotte het topic met de vraag/oproep naar personen die de verdere ontwikkeling en beheer wil nemen van ons geliefd forum.

Jullie hebben alvast Hulp voor moderatie van een team die reeds enige tijd bezig zijn.

Vrgr,
Jean-Marie
Avatar gebruiker
JmC4c
Bedrijven
 
Berichten: 4987
Geregistreerd: 25 jun 2011 16:43
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
502 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Hitch op 13 feb 2016 17:25

Jean-Marie welkom terug als moderator trouwens!
Was er in deze commotie even aan voorbij gegaan. Knap van je dat je dit terug op je hebt genomen :thumb_up:
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: Palmvrienden: Enthousiaste opvolger gezocht

Berichtdoor Mul60 op 15 feb 2016 14:57

Ook voor jou Christophe.....Bedankt voor alle energie, moeite, leuke en informatieve topics en antwoorden.
:thai: :thai:

Groet Chris
Avatar gebruiker
Mul60
 
Berichten: 720
Geregistreerd: 24 aug 2010 20:47
Woonplaats: Velden (NL)
47 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten