Hier is het een echte soap aan het worden! Ik heb gisteren wel een halfuur gebeld en kom erachter dat de diensten [post nl] langs elkaar werken, nu is het duidelijk! Het adres is van het pakket verdwenen op 23 Juni vervolgens wordt het ergens gestald [1week] om weer terug gestuurd te worden naar onbekende poststukken weer een week verder en dan naar een ander sorteer centrum gestuurd, mijn afzender staat al die tijd op de doos maar daar wordt niets mee gedaan, de afzender voor hun staat vermeld als het postagentschap waar ik het heb aangeboden !!! Dit klopt niet volgens postnl zelf, het agentschap beweerd dat het wel klopt Ik werd helemaal tureluurs van dit gesteggel, ik wil mijn doos met planten terug Nu staat het in een rek en weten ze dat het na mij terug moet, alleen als ik alsnog het volledige adres zou geven van de man waar het heen moest, echter vermoed ik dan dat ze het alsnog gaan versturen [met dode planten] ik kreeg de zekerheid dat het Maandag verstuurd wordt naar mijn adres en het Dinsdag zal gaan arriveren, ben benieuwd eerst zien dan geloven! Dan moeten we gaan bewijzen dat er gezonde planten de doos ingingen [ gelukkig maak ik altijd foto's voor het inpakken , tijdens het verpakken en als de doos klaar is voor verzending] dat zou het al eenvoudiger maken om mijn geld terug te vorderen.
De plant in kwestie wat de laatste waar ik twee jaar mee bezig was en is naar alle waarschijnlijkheid uitgedroogt
Mijn zin om planten te versturen naar het buiten land is naar 0 gereduceerd ik zit 3 weken te stressen en iedere dag die track en trace te volgen waar niets meer mee gebeurt
Voor alle duidelijkheid het betrof hier om een aangetekend stuk, maar dat zegt kennelijk ook niets.
Eduard.