Pagina 2 van 2

Re: Ervaringen met online bestellingen

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 13:41
door Guidonno
Thnx voor de info

Een aanvulling op jou waardevolle bericht: https://www.benl.ebay.be/str/palmerasycycas

Re: Ervaringen met online bestellingen

BerichtGeplaatst: 01 feb 2021 20:54
door johny
@ tbird44 kan je die vermelden , kan ik deze ook bezoeken
alvast bedankt ;)

Re: Ervaringen met online bestellingen

BerichtGeplaatst: 16 jun 2021 15:33
door draco
Wie heeft ervaring met de Franse kwekerij Achat Vente Palmiers? Ik heb er in de loop van jaren verschillende planten besteld maar ervaar dat de kwaliteit van de planten het laatste halfjaar sterk is verminderd. Ontving ik eerder al een palm met slechts 1 blad half afgeknipt, twee maanden geleden kreeg ik zelfs een palm binnen zonder blad met alleen een lange speer. Sindsdien is deze Dypsis plumosa niet zichtbaar gegroeid. De speer oogt nog intact, maar waar haalt een plant in deze beroerde conditie de energie vandaan voor de herstelgroei? Ik heb het bedrijf direct na ontvangst van deze bestelling bericht gestuurd waarop niet is gereageerd. Ik nu heb nogmaals mijn beklag gedaan. Het blijkt ook dat negatieve recensies worden genegeerd. Vorig jaar kocht ik 2 Acers waarvan 1 niet overeenkwam met de beschrijving. Van mijn beide reviews werd alleen de positieve recensie geplaatst.

Re: Ervaringen met online bestellingen

BerichtGeplaatst: 17 jun 2021 10:05
door PeterHoofddorp
Paar weken terug een set van 3 Trachycarpus Nova besteld bij Mypalmshop.
Er volgt dan een bericht dat het pakket verstuurd is.
Dit toch flinke pakket is blijkbaar zoekgeraakt bij DPD bezorgservice.
Na 10 dagen heb ik een bericht gestuurd naar Mypalmshop, dat ik nog niets had ontvangen.
Deze hebben er voor gezorgd dat het pakket nog diezelfde dag werd bezorgd!
Helaas, zwaar beschadigd. Ook de palmpjes in het pakket geknakt, verdrukt en gekneusd.
Eentje zelfs stammetje zwaar beschadigd door de rand van de pot. Er is duidelijk mee gegooid door DPD. Na reclamering bij DPD doorverwijzing naar de verzender, Mypalmshop.
Dus daar met foto's de situatie gemeld.
Ik kreeg de keuze om de 3 terug te sturen, waarna ik een nieuwe set zou krijgen.
Of een terugbetaling van 50% van het aankoopbedrag. Waarvoor ik heb gekozen.
Ik vind dat wel netjes van een bedrijf dat er eigenlijk ook niets aan kan doen dat de boel onderweg beschadigd.

Re: Ervaringen met online bestellingen

BerichtGeplaatst: 18 jun 2021 05:11
door tbird44
draco schreef:Wie heeft ervaring met de Franse kwekerij Achat Vente Palmiers? Ik heb er in de loop van jaren verschillende planten besteld maar ervaar dat de kwaliteit van de planten het laatste halfjaar sterk is verminderd. Ontving ik eerder al een palm met slechts 1 blad half afgeknipt, twee maanden geleden kreeg ik zelfs een palm binnen zonder blad met alleen een lange speer. Sindsdien is deze Dypsis plumosa niet zichtbaar gegroeid. De speer oogt nog intact, maar waar haalt een plant in deze beroerde conditie de energie vandaan voor de herstelgroei? Ik heb het bedrijf direct na ontvangst van deze bestelling bericht gestuurd waarop niet is gereageerd. Ik nu heb nogmaals mijn beklag gedaan. Het blijkt ook dat negatieve recensies worden genegeerd. Vorig jaar kocht ik 2 Acers waarvan 1 niet overeenkwam met de beschrijving. Van mijn beide reviews werd alleen de positieve recensie geplaatst.




Slechte ervaringen mee. Verschillende Schefflera besteld maar zeer slechte kwaliteit en vol met luis. Een mail gestuurd maar nul reactie