Ervaringen met Palmhunter

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Ervaringen met Palmhunter

Berichtdoor Alain op 14 apr 2011 11:05

heb al enkele palmen gekocht bij palmhunter ,en al laten leveren aan huis ,en elke keer zeer tevreden
alle planten zijn van goede kwaliteit ,en inderdaad de prijzen vallen goed mee :thumb_up:

greetz alain
Alain
 
Berichten: 425
Geregistreerd: 16 sep 2010 13:20
Woonplaats: Aalst
21 bedankjes

Re: Ervaringen met Palmhunter

Berichtdoor wsomers op 16 dec 2020 15:21

goede ervaring, voor een perenboom weliswaar. Was niet meteen beschikbaar omdat het een speciale soort was, maar ik werd op de hoogte gehouden van hoe het verliep en de boom was beter gesnoeid dan wat ik gewoon ben en ik denk dat hij ook een jaar ouder was,...Prijs was normaal
wsomers
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 16 dec 2020 15:16
0 bedankjes

Re: Ervaringen met Palmhunter

Berichtdoor Paul Ienemien op 11 mei 2021 09:49

Ik heb een bestelling van over de 300 euro gedaan na goede recensies gelezen te hebben. Ik heb vrijdag een totaal verkeerde levering toe gekregen in twee dozen. Ik heb meteen proberen mailen, en bellen want ik zit met die planten die niet voor mij zijn en kan ze in die doos niet lange goed houden waarschijnlijk maar ik wil natuurlijk ook wel mijn planten ontvangen (in goede staat want als die ergens anders staan te verkommeren). Op hun site staat bellen gaat sneller, dit nummer is BUITEN GEBRUIK!!! Ik heb nog een vast nummer gevonden via google maar ook hier krijg ik nooit enige reactie 051/24.29.20 Ik zit dus met een groot probleem dat opgelost moet geraken maar ik zie niet hoe? Ik heb dan een negatieve ervaring na aankoop gegeven en daarin getypt hopelijk krijg ik via deze manier dan een reactie en kan alles nog goed eindigen en wijzig ik de evaluatie natuurlijk . Heeft hier iemand r contactgegevens van die wat ik lees vriendelijk/goed geïnformeerde/vriendelijke man zodat ik dit probleem zou kunnen oplossen aub? Alvast bedankt!
Paul Ienemien
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 11 mei 2021 09:44
0 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten