Pagina 1 van 1

EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 24 mei 2011 20:55
door Nosferatu
Ik heb een 2-tal weken geleden een bestelling gedaan bij exopalms... nu zouden ze mij de volledige factuur zo snel mogelijk kenbaar maken (verzendkosten, etc...) (De betalingsgegevens worden spoedig verzonden) Ik heb echter nog niets ontvangen... is dit raar... ps. had me een strelitzia en een phoenix c. besteld.

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 24 mei 2011 21:24
door Christophe
Heb je al terug een mailtje gezonden? Of eventueel even bellen. Met het verzenden van mail kan immers wat mislopen hé ;)

Christophe

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 24 mei 2011 21:35
door peter
zal wel goed komen adrian is pas terug van india
hij is geloof ik drie weken weg geweest dus zal wel goed komen
peter

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 24 mei 2011 21:59
door orinoco
Exopalms en ExoPlants zijn twee verschillende bedrijven...

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 18 jun 2011 13:16
door Christine
Beetje late reactie, maar hier hetzelfde probleem. Bijna 2 weken geleden wat besteld, kreeg wel netjes het overzichtje wat ik had besteld maar moet ook nog steeds de betalingsgegevens krijgen. :( Heb je ondertussen al wat ontvangen??

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 19 jun 2011 08:41
door Nosferatu
Nope... heb de hoop opgegeven ;-)

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 19 jun 2011 11:55
door Christine
dan zal ik dr ook wel niks meer van horen :(

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 20 jun 2011 14:57
door lapalmeraie
Beter in dit stadium de ná de betaling niets meer horen... als dat een troost mag zijn ;)

Re: EXOPALMS

BerichtGeplaatst: 20 jun 2011 18:55
door Christine
Ja inderdaad dat zeker. Alleen een beetje stom van dat bedrijf, zo gaan de klanten toch liever ergens anders heen. Ik bestel er in ieder geval niks meer