vreeken zaden, iemand ervaring?

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Teddybeer op 19 dec 2016 00:58

Ik heb nog een 2e bestelling gedaan en die ging byzonder snel en perfect. Verstuurd per briefpost. Heel goed verpakt. Binnen 1 week in Belgie aangeland.
Zo kan het dus ook.
Teddybeer
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 03 dec 2016 18:54
Woonplaats: Sint Huibrechts-Lille
0 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor Tminus89 op 03 nov 2023 12:01

Vorige week zaden van 2 soorten besteld, zijn binnen een week geleverd. Ik had hier wat oude berichten gelezen van slechte ervaringen, kon die 2 soorten zo gauw niet elders vinden dus heb het erop gewaagd. Hier dus een positieve ervaring, ze gingen daar binnen 3 werkdagen de deur uit.
Tminus89
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 14 mei 2023 10:59
1 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor turtleboy op 16 nov 2023 14:43

Heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf .
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
Avatar gebruiker
turtleboy
 
Berichten: 2087
Geregistreerd: 29 jan 2010 17:01
Woonplaats: Maastricht
72 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor bamboebiesbosch op 17 nov 2023 10:28

Ik heb ook wisselende ervaringen, maar toch vooral positieve.
In het voorjaar kent dit bedrijf een gigantische piek qua online bestellingen. Daar kan je in een kleine onderneming je capaciteit niet op afstemmen. Dat zou betekenen dat de prijzen fors hoger zouden moeten worden.
Ik woon op 20km van hun winkel en ga in het voorjaar gewoon mijn spullen in de winkel kopen. Is overigens een bijzondere ervaring. Elke keer weer onder de indruk van het gigantische assortiment. Wel regelmatig lege plekken omdat sommige dingen uitverkocht zijn. Dat is overigens op te vangen door voor vertrek naar Dordrecht online de beschikbaarheid te checken.
bamboebiesbosch
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 02 mei 2010 23:14
Woonplaats: Werkendam
4 bedankjes

Re: vreeken zaden, iemand ervaring?

Berichtdoor homer op 17 nov 2023 12:10

Vroeger ook minder goede ervaringen gehad met vreeken, maar de laatste paar keer mijn zaden snel gekregen , het is zeker waard om als tuin enthousiast een keer langs te gaan en geweldige zaak met enorme keuze. Woon je wat verder weg combineer het met een dag Dordrecht en ga naar Villa augustus met hun geweldige tuin.
homer
 
Berichten: 260
Geregistreerd: 04 feb 2013 16:40
Woonplaats: rotterdam
24 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten