hoi allemaal

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

hoi allemaal

Berichtdoor nico op 10 maart 2009 14:01

mag ik me ff voorstellen mijn naam is nico ben 41 jaar en woonachtig te Bilzen.
ben al geruime tijd aan het denken om onze tuin een tropisch tintje te gaan geven
en dat wil ik dit jaar gaan verwezenlijke .
of het lukt dat zien we nog wel .
nico
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 maart 2009 13:38
0 bedankjes

Re: hoi allemaal

Berichtdoor Christophe op 10 maart 2009 14:08

Hallo Nico,

Welkom op het forum!

Leuk dat je je tuin een tropische uitstraling wil geven. Er zijn interessante tropische planten, die vrij makkelijk zijn in onderhoud, en snel de blikvanger van de tuin zijn. Denk maar aan de imposante Musa's. Een palmboom groeit wat trager ... Hier moet je een beetje geduld mee hebben, of meteen een groot (maar prijselijk) exemplaar aankopen.

Op Palmvrienden wiki staan er al veel pagina's online met foto's over deze planten. De pagina zelf dient nog vaak aangevuld te worden met informatie. Maar een foto zegt ook al veel hé ...

Hier de URL: http://palmvrienden.net/wiki/Hoofdpagina

Veel succes in de opbouw van je tropische tuin. Als er vragen zijn dan horen we deze hier graag.

Groeten,
Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: hoi allemaal

Berichtdoor Toon op 12 maart 2009 23:35

hallo Nico,

van harte welkom op het forum. hopelijk kan je hier veel bijleren en hopelijk kunnen wij ook veel van jouw bijleren.
als je wil kan je ook altijd eens op mijn webblog gaan kijken. daar vind je ook altijd wel wat nuttige informatie. er komt af en toe wel wat nieuwe informatie bij dus je kan altijd wel eens terug komen kijken. dit is hem:
http://palmvrienden.net/toonwellens/

groeten
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten