Voorstellen

Nieuwe gebruikers kunnen zichzelf en/of hun tuin hier even voorstellen.

Voorstellen

Berichtdoor Frankko op 23 jan 2021 12:41

Goedemorgen,

Ik lees al een tijdje mee dus dacht stel mijzelf eens voor. Ik ben Frank 41 jr en woonachtig in Enschede. Doordat ik redelijk in de binnenstad woon experimenteer ik al jaren met exoten. Ooit 15 jaar geleden begonnen toen iedereen je voor gek verklaarde met een chamaerops in pot op het balkon tot meerdere trachycarpussen. De volgende planten momenteel in bezit; yucca thomsoniana, meerdere basjoos en sikkimensis, grote yucca gloriosa op stam, delosperma’s, Washingtonia robusta(pot), bougainville (pot),trachy 2m met her en der zaailingen en heb onlangs een hele grote yucca aloifolia op de kop getikt. Krijg alle planten eigenlijk probleemloos de winter door en heb zelfs zaailingen en ook de basjoo heeft bananen gehad. Het is aanstekelijke hobby waarbij ik al heel veel familie en vrienden aan de exoten heb geholpen. Zal eens kijken hoe ik wat foto’s kan toevoegen want dat zegt meer dan 1000 woorden

Ik hoop dat ik hier info kan ophalen maar ook mijn ervaringen kan delen. Ik struin ook af en toe marktplaats af en loop dan wel eens tegen koopjes aan. Indien gewenst wil ik deze hier best delen. Als je ziet wat sommigen weg doen voor een habbekrats :thumb_up:
Frankko
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 maart 2018 14:30
0 bedankjes

Re: Voorstellen

Berichtdoor lhartog op 23 jan 2021 13:15

Welkom Frank! Foto's houden we inderdaad allemaal erg veel van :thumb_up:
Avatar gebruiker
lhartog
 
Berichten: 332
Geregistreerd: 18 mei 2020 08:45
Woonplaats: Bunschoten
17 bedankjes

Re: Voorstellen

Berichtdoor PeterHoofddorp op 24 jul 2021 18:23

welkom guys! :welkom:
Avatar gebruiker
PeterHoofddorp
 
Berichten: 890
Geregistreerd: 04 apr 2021 18:45
Woonplaats: Hoofddorp
83 bedankjes


Keer terug naar Even voorstellen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten