Groei albizia

Op dit forum kan je terecht met al je vragen over olijfbomen, albizia's, eucalyptus, jacaranda en andere exotische bomen en struiken.

Groei albizia

Berichtdoor Gervers op 21 jun 2018 10:10

Hallo ik heb sinds vorig jaar zomer twee albizia julibrissin rosea. De 2 planten staan in een grote pot met Mediterrane grond en in de zon in de serre. Afgelopen winter waren de bladeren (takjes) helemaal afgevallen van alle twee de planten, maar dit voorjaar kwamen ze weer helemaal vers groen terug. Nu heeft 1 van de planten een beetje gelige bladeren en de bladeren gaan ook niet open. Ze staan uit de wind in onze serre waar het altijd met een beetje zon al lekker warm is. Ze krijgen 1x in de week een beetje water. Dit plantje deed vorig jaar ook al niet erg zijn best, wat zou het kunnen zijn??????? ik heb een plaatje meegestuurd, en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit kan zijn en hoe ik deze planten optimaal kan verzorgen.

vr gr
Bijlagen
DSC_0083.JPG
DSC_0083.JPG (130.08 KiB) 1611 keer bekeken
Gervers
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 21 jun 2018 09:40
0 bedankjes

Re: Groei albizia

Berichtdoor derfske op 22 jun 2018 20:31

meet je grond eens na met een vochtmeter. in mijn serre word het behoorlijk warm. en is een "beetje" water niet genoeg
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske
 
Berichten: 476
Geregistreerd: 18 nov 2015 01:47
Woonplaats: landgraaf
50 bedankjes


Keer terug naar Exotische bomen en struiken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten