Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Post hier al je vragen in verband met het zaaien en stekken van exotische planten.

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor GoldDiamond op 22 feb 2013 02:17

@ tom storme ik had op 5 februari een bestelling geplaatst.
De 14e februari ontvangen + gratis zaden en gratis flesje.
Dus er is nog hoop ;)
GoldDiamond
 
Berichten: 70
Geregistreerd: 11 feb 2013 20:21
1 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor tom storme op 22 feb 2013 19:35

Hy thx ik hoop ook dat alles vlot gaat. Volgens ik lees ziet het er niet goed uit
maar GoldDiamond u heeft me weer hoop .
Heb je ondertussen al gezaaid en hoeveel gekiemd

Door al deze reactie's ben ik me toch zorgen te maken
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de betaling ontvangen is
En heb deze mail beantwoord met volgende mail

Goede avond, Exogarden

Ik hoop dat alle zaden binnen zijn gelieve me iets te laten weten want ik lees veel verontrustende dingen op internet maar ik hoop het tegendeel te mogen bewijzen
ook zou ik graag voor zo ver als mogelijk willen weten hoe vers men zaden zijn die ik heb besteld
bestellen en betaling zijn allesinds zeer goed verlopen
ik hoop spoedig van jullie te horen het zou een groote gerustelling zijn. Ik zal onze mail's dan posten op het palmvrienden forum waar er een momenteel een topic loopt over mensen die ontevreden zijn in jullie service

grtz Tom


ZO BESTE VRIENDEN IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE

ps mijn tuintje viewtopic.php?f=49&t=9103
tom storme
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 05 okt 2012 21:59
2 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor GoldDiamond op 23 feb 2013 13:23

Dan krijg je waarschijnlijk dinsdag de bestelling neem ik aan.
Bij mij was de status eerst aanhanging, vervolgens betaling ontvangen, vervolgens de dag erna dacht ik op verzonden en volgende dag in huis.

Ik heb alleen nog maar Puya gezaaid, ik wacht nog op een bestelling perliet en vermiculiet.
Zaai en stekgrond en cocobricks heb ik al. wil van allerlei mengels uitproberen, dus wacht ik nog even.

Laat maar ff weten of je het ontvangt de bestelling en of je gratis zaden en flesje krijgt.
GoldDiamond
 
Berichten: 70
Geregistreerd: 11 feb 2013 20:21
1 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor tom storme op 23 feb 2013 19:42

Nog geen 24 u later al antwoord van exo... zo als het hoort
Hier een paar quots uit haar mail

Ik heb uw order gisteren al grootendeels klaargemaakt. Ik moest nog één zaadsoort aanvullen. Dit zal ik morgenvroeg doen.
Wat er dan nog hier ligt gaat zondagavond nog mee op de post.

Ik heb echter lieve niet dat je dit hele verhaal op het forum post. Als ik tijd heb zal ik er vanzelf wel weer verschijnen. Je mag wel zeggen dat je duidelijk is geworden waardoor alle problemen zijn ontstaan en dat mensen me altijd mogen mailen op sales@exotischezaden.nl en dat ik het dan wel wil oplossen. Ik heb er geen behoefte aan dat mijn hele levensverhaal op internet komt maar als mensen me vragen hoe het zit wil ik het ook wel vertellen.

Ik heb alweer veel nieuwe zaden binnen en deze ga ik aankomende week beginnen op de site te zetten.
Ook komt er bij ons bedrijf een bloemenpluktuin en er zullen wat planten, stekken en zaailingen verkocht gaan worden.


IK BEN GERUST GESTELD en Khou jullie op de hoogte van de zaailingen in nieuw topic vanaf ik zo ver ben

GRTZ Tom

tom storme schreef:Hy thx ik hoop ook dat alles vlot gaat. Volgens ik lees ziet het er niet goed uit
maar GoldDiamond u heeft me weer hoop .
Heb je ondertussen al gezaaid en hoeveel gekiemd

Door al deze reactie's ben ik me toch zorgen te maken
Ik heb vandaag een mail ontvangen dat de betaling ontvangen is
En heb deze mail beantwoord met volgende mail

Goede avond, Exogarden

Ik hoop dat alle zaden binnen zijn gelieve me iets te laten weten want ik lees veel verontrustende dingen op internet maar ik hoop het tegendeel te mogen bewijzen
ook zou ik graag voor zo ver als mogelijk willen weten hoe vers men zaden zijn die ik heb besteld
bestellen en betaling zijn allesinds zeer goed verlopen
ik hoop spoedig van jullie te horen het zou een groote gerustelling zijn. Ik zal onze mail's dan posten op het palmvrienden forum waar er een momenteel een topic loopt over mensen die ontevreden zijn in jullie service

grtz Tom


ZO BESTE VRIENDEN IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE

ps mijn tuintje viewtopic.php?f=49&t=9103
tom storme
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 05 okt 2012 21:59
2 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Carlo op 02 maart 2013 11:10

Laten we hopen dat het een comeback is en geen schijnbeweging. Dat het imago een flinke deuk heeft opgelopen is een ding wat zeker is.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1924
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor tom storme op 02 maart 2013 15:44

Carlo schreef:Laten we hopen dat het een comeback is en geen schijnbeweging. Dat het imago een flinke deuk heeft opgelopen is een ding wat zeker is.

Laten we hopen Carlo. Maar volgens hun maandag gepost met postnl verwerking naar belgië
2 tot 3 dagen. IK heb nog niets ontvangen mss maandag anders begin ik me toch terug zorgen te maken
tom storme
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 05 okt 2012 21:59
2 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Carlo op 02 maart 2013 19:05

Naar BE kan makkelijk 5 dagen duren hoor en als het druk was is het misschien zelfs dinsdag of woensdag verzonden.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1924
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor tom storme op 05 maart 2013 21:05

De zaden zijn aangekomen !!!! We gaan ons niet vervelen morgen. Eerst nog eens goed bekijken hoe en met welke we beginnen. Bij deze ben ik tevreden van de service van exotischezaden.nl. Binnen 2 weken, alles geregeld en ontvangen. Er was 1 soort niet in stock, als compensatie daarvan heb ik gratis een gelijkaardige soort ontvangen. Ze zullen mij de bestelde zaden (die ze nu niet op stock hadden) nog gratis opsturen.
Nu nog kijken of ze ontkiemen. Alle vorderingen worden hier gepost.
Tot bij deze ben ik zeer tevreden over deze site. :thumb_up: :thumb_up: :thumb_up: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Tom http://www.facebook.com/PalmEnBanaanLiefhebbers

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
tom storme
 
Berichten: 57
Geregistreerd: 05 okt 2012 21:59
2 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor dimiraes op 23 maart 2013 12:08

beste
ik heb gisteren zaden besteld,maar toen ik mijn gegevens moest invullen
vroegen ze wel mijn straat maar niet mijn huisnummer.
is dit normaal?zo ja ?kan iemand me dan een verklaring geven?
mvg Dimi
dimiraes
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 23 maart 2013 12:01
0 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Carlo op 23 maart 2013 13:56

Deze fout wordt vaker in webshops gemaakt. Je moet zelf oplettend zijn dat je in het vakje van de straat ook je huisnummer vermeld.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1924
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Zaaien en stekken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten