Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Post hier al je vragen in verband met het zaaien en stekken van exotische planten.

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor hanne op 13 sep 2013 13:06

vandaag de zaden gehad van andere firma juist 3 dagen

van .exotischezaden.nl nog steeds niks gehoord zelf geen e-mail die ze terug zenden.
hanne
 
Berichten: 75
Geregistreerd: 03 sep 2013 14:12
0 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor André66 op 10 apr 2014 10:47

Ik heb 3 april 2014 ook een en ander besteld. Op 9 april heb ik gebeld, maar kreeg voice mail. Heb ingesproken om op de hoogte te worden gebracht vd status van mijn bestelling. Vandaag heb ik een e-mail via de website verzonden. Tot nu toe nog geen antwoord. Heel vervelend als je achter je bestelling aan moet gaan zitten. Ik had Exogarden eigenlijk even eerder moeten Googlen, voordat ik bestelde, dan had ik deze vast niet bij hen gedaan. Ik hoop dat het alsnog voor mijn vakantie binnen komt.
André66
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 apr 2014 10:40
0 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor André66 op 10 apr 2014 16:39

Mijn bestelling met zaden is vandaag toch binnen gekomen ondanks dat er geen bericht is gekomen op mijn eerste telefoontje. Uiteindelijk gewoon vrij vlot geleverd. Of de zaden het gaan doen moet ik nog gaan uitvinden. Levertijd was dus in ieder geval binnen een week.
André66
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 apr 2014 10:40
0 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Joery op 10 apr 2014 19:26

Op 11 maart ook een bestelling geplaatst op exotischezaden.nl. 11 maart direct de betaling uitgevoerd via intnetbanking. Op 17 maart stond er bij mijn bestelling nog steeds "wachtend op betaling" dus eens een mailtje gestuurd. Donderdag 20 maart nog geen antwoord gekregen op mijn mails, dus maar even gebeld. Tot mijn verbazing iemand aan de lijn gekregen die me vertelde dat ze de betaling ging nakijken en me direct ging terugmailen. Dag nadien, 21 maart, geen reactie meer dus nog een getelefoneerd. Toen wisten ze me via de telefoon te vertellen dat de betaling ok was en dat de bestelling verzonden ging worden. Op 24 maart eindelijk mijn bestelling via internet veranderd naar "bestelling verzonden". 28 maart eindelijk de zaden ontvangen maar niet echt tevreden over de kwaliteit.
Joery
 
Berichten: 196
Geregistreerd: 03 sep 2013 21:28
Woonplaats: Dendermonde
9 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Stokkie op 10 jun 2014 13:02

NIET BESTELLEN IS DE BOODSCHAP !!

29 mei mijn bestelling gedaan, vandaag (2weken later) nog niets ontvangen.
Ik zelf heb 3 dagen na elkaar een mail gestuurd (ze voelen zich te goed voor te reageren)
Dan heb ik maar de telefoon in handen genomen en 2X contact opgenomen, deze werden ook genegeerd door deze oplichters.

Na men 2de telefoontje kreeg ik een sms berichtje dat ze met een overlijden zaten en daardoor langere wachttijden hebben(WAT IS ZWAAR IN TWIJFEL TREK). Kweenie wat dat met die familie is maar de maand ervoor had ze tegen een paar klanten gezegd dat ze een longonsteking had. Ik gok dus dat vanaf volgende week haar hond gaat dood zijn en iedereen dat zou willen bestellen en zeker 2 weken mag bijtellen

Ik heb met da madammeke dan maar via whatsapp (vroeg ze in sms) contact opgenomen en hier negeerd ze ook alle berichten.

*bericht bijgewerkt door een moderator
Stokkie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 10 jun 2014 12:46
0 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor palmboomgeert op 10 jun 2014 13:32

kijk eens naar mijne eerdere berichten wat betreft deze firma in dit topic om een zeer effectieve manier te vinden om uw zaden te verkrijgen.

Voor de rest zou ik zeggen: blijf er zover mogelijk van weg.
palmboomgeert
 
Berichten: 413
Geregistreerd: 09 apr 2012 15:14
Woonplaats: meulebeke(west vlaanderen)
49 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Rob op 10 jun 2014 22:28

Beste Stokkie.

Je teleurstelling is begrijpelijk, maar je berichtgeving hierboven is weinig stimulans om ook maar de minste progressie te bewerken in je bestelling, zowel van de kant van de leverancier, als van mensen in de buurt niet....
Tevens is het op dit forum gebruikelijk om in een eerste post jezelf voor te stellen in plaats van direct de grote rode roeptoeter te hanteren om je eigen onvrede te ventileren.

Even afgezien van het feit of een leverancier nu wel of niet op een correcte manier zorg draagt voor haar klanten: op dit forum plegen we in elk geval redelijk zorgvuldig om te gaan met 'onze' leveranciers, hun het voordeel van de twijfel te geven, en al helemaal geen persoonlijke gegevens te posten of te dreigen.

Als alternatief: Er zijn enkele andere goed presterende verdelers in de Benelux die zaden leveren, je kunt je betaling terugvorderen, en elders op dit forum zijn wsl nog wel lieden die zaden/zaailingen over of voor een zacht prijsje te koop hebben .
En al dat interessants staat hier allemaal al op het forum ;) .

Dank U.
Groet
Rob

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Avatar gebruiker
Rob
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 11287
Geregistreerd: 05 aug 2011 23:08
Woonplaats: Halsteren, NL
1116 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor peter 65 op 10 jun 2014 22:34

Heb er ook vaker zaden besteld sommige soorten goed er op gekregen andere weer niet Yuccaa's ook vaker besteld oor redelijk goed er op gekomen maar ik heb ook vaker zaden besteld bij seedo en deze waren toch een stuk beter
peter 65
 
Berichten: 41
Geregistreerd: 09 jun 2014 20:56
2 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor Joery op 11 jun 2014 07:22

Onlangs via deze webshop ook besteld (verhaal zie hierboven) Nu 2 maand later nog niets gekiemd, maar wel veel geschimmeld :?
Dus conclusie: NIET bestellen bij deze webshop.
Joery
 
Berichten: 196
Geregistreerd: 03 sep 2013 21:28
Woonplaats: Dendermonde
9 bedankjes

Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl

Berichtdoor p e t e r op 11 jun 2014 09:02

Tevens is het op dit forum gebruikelijk om in een eerste post jezelf voor te stellen in plaats van direct de grote rode roeptoeter te hanteren om je eigen onvrede te ventileren.

Even afgezien van het feit of een leverancier nu wel of niet op een correcte manier zorg draagt voor haar klanten: op dit forum plegen we in elk geval redelijk zorgvuldig om te gaan met 'onze' leveranciers, hun het voordeel van de twijfel te geven, en al helemaal geen persoonlijke gegevens te posten of te dreigen.


Vrije meningsuiting mag maar persoonlijke gegevens mogen zonder toestemmming van de betreffende persoon inderdaad niet zomaar op internet gezet worden.

Het forum is een plaats waar we op respectvolle manier met elkaar proberen om te gaan en elkaar op een positieve manier proberen te helpen.
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Zaaien en stekken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron