Wat kiemt er bij jullie?

Post hier al je vragen in verband met het zaaien en stekken van exotische planten.

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor exoten vriend op 27 dec 2019 10:06

Hallo ik heb juist contact gehad met Jori van exogarden en de website was wat verouderd en er komt een nieuwe , deze zou er ergens komen in Januari maar heeft wat vertraging omdat haar zoontje momenteel kampt met gezondheidsproblemen.
Groeten Gunther
Avatar gebruiker
exoten vriend
 
Berichten: 863
Geregistreerd: 06 apr 2012 10:36
Woonplaats: deerlijk
89 bedankjes

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor Carlo op 27 dec 2019 12:36

Nou dan is haar succes te wensen en zal ze alle geluk van de wereld nodig hebben om daar nog iets fatsoenlijks van te maken. Je kunt niet eerst jarenlang een grote puinhoop van je eigen zaakje maken en vervolgens denken dat iedereen dat zomaar even vergeet. Niet leveren, te laat leveren, verkeerde levering. Het hele internet staat vol met klachten tot aan het programma Kassa aan toe. De meeste van haar mogelijke klanten zijn leden of bezoekers van forums als Palmvrienden en zijn al jarenlang op de hoogte van haar praktijken. Iedereen verdiend een tweede kans maar of dit wijsheid is mag iedereen zelf bepalen.
Avatar gebruiker
Carlo
 
Berichten: 1924
Geregistreerd: 27 aug 2011 23:59
Woonplaats: Dongen, Brabant, NL
148 bedankjes

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor exoten vriend op 27 dec 2019 12:47

Ik heb in het verleden vele bestellingen gedaan bij hen en altijd correct geleverd enz en op versheid van producten heb ik ook geen klachten....
Avatar gebruiker
exoten vriend
 
Berichten: 863
Geregistreerd: 06 apr 2012 10:36
Woonplaats: deerlijk
89 bedankjes

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor MelvinB op 27 dec 2019 13:36

Dit was mijn 1e bestelling (20 okt) bij Exogarden maar geen problemen gehad met de bestelling en levering.
Avatar gebruiker
MelvinB
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 07 nov 2019 19:22
Woonplaats: Leeuwarden
0 bedankjes

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor B.a op 29 dec 2019 11:03

Hier kiemt momenteel:
-Canna Brasiliensis (verkregen, niet gevijlt, niet geweekt en in 2 weken tijd opkomst)
-Washingtonia Fillifera/Robusta (spanje)
-Physalis peruviana(eigen oogst

verder liggen er nog zaadjes in die nog niet gekiemd zijn van:
-passiflora Edulis
-lichee
-Cherimoya
Dit alles staat in een verwarmde kas op 27 graden.
B.a
 
Berichten: 173
Geregistreerd: 14 aug 2017 10:12
Woonplaats: Sint-Oedenrode
13 bedankjes

Re: Wat kiemt er bij jullie?

Berichtdoor wim1960 op 29 dec 2019 13:57

Carlo schreef:Nou dan is haar succes te wensen en zal ze alle geluk van de wereld nodig hebben om daar nog iets fatsoenlijks van te maken. Je kunt niet eerst jarenlang een grote puinhoop van je eigen zaakje maken en vervolgens denken dat iedereen dat zomaar even vergeet. Niet leveren, te laat leveren, verkeerde levering. Het hele internet staat vol met klachten tot aan het programma Kassa aan toe. De meeste van haar mogelijke klanten zijn leden of bezoekers van forums als Palmvrienden en zijn al jarenlang op de hoogte van haar praktijken. Iedereen verdiend een tweede kans maar of dit wijsheid is mag iedereen zelf bepalen.


Precies Carlo,
Ik heb hier weinig vertrouwen in. Er zijn andere leveranciers die netjes en zonder gedoe leveren.
wim1960
 
Berichten: 200
Geregistreerd: 06 jan 2012 15:58
Woonplaats: Panningen (Limburg)
17 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Zaaien en stekken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten