Goji bes

Heb je vragen over het kweken van exotische vruchten zoals citrus, kiwi, avocado, kumquat of andere vruchten? Stel ze dan gerust op dit forum.

Re: Goji bes

Berichtdoor jaak op 28 aug 2011 22:07

Esther,ik heb dezelfde goji maar staat bij mij in grote kuip en is nu begonnen met zijtakken aan te maken,bloemen zullen voor volgend jaar zijn.
met wat geluk heb jij nog bessen,ziet er trouwens goed uit.

groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Goji bes

Berichtdoor Esther op 29 aug 2011 22:16

we hopen op nog een paar zachte weken en wie weet... Ze staan hier gewoon in de volle grond, ze zijn goed winterhard.
Avatar gebruiker
Esther
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 18 jul 2010 11:03
Woonplaats: Zuid-Limburg
93 bedankjes

Re: Goji bes

Berichtdoor jaak op 03 sep 2011 15:46

hoy Esther,

heb je soms een foto van je goji bes in volle grond,het is maar om een idee te hebben hoe groot deze plant word in volle grond.

groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Goji bes

Berichtdoor Esther op 04 sep 2011 21:07

de plant groeit wel een 2 meter heb ik ontdekt... Ze staan een beetje in een onkruidhoekje waar ik dit jaar niet echt de tijd voor heb gehad. Ik heb ze ook niet gesnoeid, had ze eind vorig jaar nog opgebonden maar daarna niet meer naar gekeken of gesnoeid. Dan krijg je dus zoiets... Niet echt om aan te zien, maar het heeft bloemen en wie weet krijgen we nog net bessen. En volgend jaar voorjaar zal ik ze dus drastisch moeten knippen.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Esther
 
Berichten: 1845
Geregistreerd: 18 jul 2010 11:03
Woonplaats: Zuid-Limburg
93 bedankjes

Re: Goji bes

Berichtdoor jaak op 04 sep 2011 21:31

bedankt voor de moeite Esther :thumb_up: ,nu weet ik zo ongeveer wat mij te wachten staat want het zou kunnen dat mijn goji bes ook nog in de volle grond gaat

groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Goji bes

Berichtdoor jakobbos@gmail.com op 03 nov 2017 14:31

Mijn boksdoorn doet het prima en zonder doornen zal wel zo geteeld zijn. Daar doe ik geen mest op verkregen bij de tuincentrum want daar zit verse koeien vlaaien/ varkens poep en dergelijke in met eieren van dat wat ik niet hebben wil. Maak mij de moeite om zelf te composteren en mulchen. Dit alles op de grond krijgt de tijd om te verteren door de insecten. Dan pas heb ik een goede vruchtbare bodem. Volgend jaar dus weer een goede permacultuur.
jakobbos@gmail.com
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 03 nov 2017 14:08
0 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Exotische vruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten