Ensete?

Heb jij planten of zaden waar je de naam niet van weet? Plaats hier je foto's en waarschijnlijk kan iemand op het forum je wel verder helpen.

Re: Ensete?

Berichtdoor johny op 05 okt 2021 20:00

heb bij deze al redelijk veel besteld en goed geleverd en aangekomen, maar inderdaad als het eens een keer fout gaat laten ze zich kennen.
al eens een plantje besteld dat bij een grote was verzonden waarvan niks meer te vinden was enkel een zeer klein verdroogd blaadje (verpakkingsfout, na melding ook niks meer vernomen gelukkig ging het maar om +-15€ maar toch een klant die voor enkele honderden 3 al besteld heeft teleurgesteld
johny
 
Berichten: 818
Geregistreerd: 26 jan 2021 11:25
89 bedankjes

Re: Ensete?

Berichtdoor hanscazan op 05 okt 2021 21:40

Tim123 schreef:Deze had ik besteld Hans https://www.mypalmshop.nl/ensete-maurelli-pot-07-ltr

Mooie planten heb je staan! Zal vast een hels karwei zijn in de winter ;) overigens denk ik dat MPS ook wel door heeft het verkeerde te hebben geleverd, maar te trots is om dit toe te geven.. ik had na hun antwoord nog gereageerd met enkele vragen, maar geen antwoord meer gekregen. Zonde, want een goede service kan ze veel meer opleveren dan ze zich lijken te beseffen:)


Hoi Tim, dank voor het compliment. Bananen planten is idd elk jaar weer een uitdaging ivm vooral de hoogte en daarbij de absolute grens van 0C in pot.
Mbt jouw en Johny's ervaring begrijp ik dit niet ivm met mijn juist super goede ervaringen met mypalmshop waar ik vorig weekend nog een "workshopje" heb gegeven. Het blijft een vak part dat planten versturen, waarom ik liefste nooit verstuur.
Mss in zo'n dispuut geval eens een balletje opgooien met hulp van palmvrienden?
Of proberen bij een volgende bestelling dit te corrigeren...., ik vind dit ook altijd moeilijk hoor.
Avatar gebruiker
hanscazan
 
Berichten: 1486
Geregistreerd: 26 maart 2015 14:01
Woonplaats: Bergen op Zoom
175 bedankjes

Re: Ensete?

Berichtdoor johny op 05 okt 2021 22:30

@ hanscazan wat valt er aan te begrijpen heb vele planten goed en tevreden ontvangen maar 1 gevalletje voor kleingeld mis gegaan, ik zou me niet laten kennen voor foute plant van 9 of 15 € geven niet thuis.
Over algemeen tevreden over deze zaak maar als ze steken laten vallen mag dat ook gezegd vindt ik zeer vreemd voor zo een grote zaak
johny
 
Berichten: 818
Geregistreerd: 26 jan 2021 11:25
89 bedankjes

Re: Ensete?

Berichtdoor Tim123 op 05 okt 2021 22:59

Ik kan me best voorstellen dat je je niet kan vinden in onze ervaringen Hans, zeker aangezien het bij jou wel altijd goed is gegaan en de persoonlijke ervaring. Ik heb net als Johny verschillende ervaringen, waarvan 1 keer matige kwaliteit, 1 keer dus een verkeerde levering en daar komt nog bij de naar mijn mening amateuristische afhandeling van mijn 2 mails. Maar ik zou het bedrijf nog niet afraden bij anderen, want ik lees veel goede verhalen over ze :)
Tim123
 
Berichten: 397
Geregistreerd: 28 mei 2019 19:00
Woonplaats: Zoetermeer
27 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Plantenidentificatie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten