Jaak zijn tuin

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor joskes op 06 okt 2020 06:15

Jaak,

wat een mooie tuin genieten!!! :thumb_up: :thumb_up:

Gr chris ;)
joskes
 
Berichten: 244
Geregistreerd: 30 mei 2019 06:38
Woonplaats: Kortrijk
20 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor draco op 06 okt 2020 13:52

Een kleurrijke verzameling Jaak! Mijn complimenten.

@ Mate, het zijn honingbijen, van al die zoetigheid zou ik ook dorst krijgen. ;)
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor Mate op 06 okt 2020 14:44

draco schreef:Een kleurrijke verzameling Jaak! Mijn complimenten.

@ Mate, het zijn honingbijen, van al die zoetigheid zou ik ook dorst krijgen. ;)

Ooh haha thanks Han.
Een klein stukje Dalmatië in mn achtertuintje.
Mate
 
Berichten: 2875
Geregistreerd: 18 feb 2015 09:32
Woonplaats: hoofddorp
328 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor jaak op 01 nov 2020 12:27

Dank u wel , nog een reeks zomerse foto's om de komende korte dagen wat op te fleuren :D
De foto's zijn zoals altijd aanklikbaar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor jaak op 22 nov 2020 20:45

Nu de tuin in winterrust gaat en ook al is de temperatuur nog goed , heb ik toch al winterbescherming aangebracht en zijn alle knollen uit de grond gehaald
Maar er is toch nog wat leven te bespeuren in de tuin , late bloei van plectrantus ciliatus en salvia elegans scarlet pineapple , salvia microphylla hot lips en pink lips zijn van begin seizoen tot nu niet opgehouden met bloeien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor hanscazan op 23 nov 2020 18:12

Hoi Jaak, persoonlijke interesse, Tibet ook nog steeds in groei? Ik sta er bij mij ook van te kijken hoeveel groei deze bananen plant groeit bij de lagere temperaturen. Lijkt toch sterker dan de Basjoo, m.i.
Geweldige mooie foto's van deze eind Herfst groei en bloei al begint de gevoelstemperatuur nu ook hier zuidwestned wel parten te spelen hoor.
Avatar gebruiker
hanscazan
 
Berichten: 1486
Geregistreerd: 26 maart 2015 14:01
Woonplaats: Bergen op Zoom
175 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor jaak op 23 nov 2020 22:53

hanscazan schreef:Hoi Jaak, persoonlijke interesse, Tibet ook nog steeds in groei? Ik sta er bij mij ook van te kijken hoeveel groei deze bananen plant groeit bij de lagere temperaturen. Lijkt toch sterker dan de Basjoo, m.i.
Geweldige mooie foto's van deze eind Herfst groei en bloei al begint de gevoelstemperatuur nu ook hier zuidwestned wel parten te spelen hoor.

De bananen staan zoals je kan zien nu ingepakt maar ik had ze afgesneden en 3 dagen later ingepakt en dan kon ik de nieuwe groei opnieuw afsnijden en zoals je zegt , de tibet heeft de meeste en snelste groei zelfs bij lage temperaturen , het is een krachtige bananenplant en is zonder twijfel sterker dan de basjoo op alle gebied.
ik ben tevreden dat alles ingepakt staat en dat de knollen er uit zijn , ik kan niet wachten tot op het moment dat je er echt moet aan beginnen want ik moet het gespreid doen wegens een alsmaar meer tegenstribbelende onderrug , de temperatuur zakt nu langzaam wat maar nog 1 maand en dan kunnen de dagen weer langzaam lengen en kunnen we weer uitkijken naar het nieuwe seizoen , ondertussen genieten we zolang het kan van de laatste bloeiende planten van dit jaar ;)
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor Dennis_S op 24 nov 2020 08:12

Ogh, je foto's gemist van 1 november, schitterend zeg! Hier gaan we komend weekend inpakken. Het zal weer even wennen zijn. Sterkte met je rug en geniet van die laatste bloemen Voor je het weet komen de nieuwe weer!
Dennis_S
 
Berichten: 2627
Geregistreerd: 21 jul 2012 14:21
Woonplaats: Rhenen
338 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor leroy op 25 nov 2020 10:53

Mooi hoor, lekker kleurrijk
www.lelepalms.jouwweb.nl, shantung-kuntao.jouwweb
leroy
 
Berichten: 853
Geregistreerd: 04 nov 2011 11:19
62 bedankjes

Re: Jaak zijn tuin

Berichtdoor Mate op 26 nov 2020 10:13

:applaus:
Een klein stukje Dalmatië in mn achtertuintje.
Mate
 
Berichten: 2875
Geregistreerd: 18 feb 2015 09:32
Woonplaats: hoofddorp
328 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten