Oei dat is minder. Goed om te horen dat het aan de beterende hand is.
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 27 jun 2024 11:37
door Yellow
Allemaal bedankt, maar het komt goed.
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 29 jun 2024 03:38
door Dimi Exotisch Hofke
Ik lees het nu pas maar wil je toch nog veel beterschap wensen Rob. Ik kan me voorstellen dat het vreselijk moet zijn...
En jij ook Yellow veel sterkte, dat is wel andere koek
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 30 jun 2024 20:58
door johny
ik ken je niet persoonlijk nog niet ontmoet wel eens naar je gevraagd op een beurs aan een forumlid en die zie je kan niet missen een hele grote vent, met deez gedachte denk ik dat het goed komt immer als formaat ook telt
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 17 nov 2024 22:16
door Rob
5 maanden verder...Ik ben al lang weer beter. Maris is door een heel slechte tijd gegaan en inmiddels weer thuis.
Ondanks alles, is het seizoen voorbij en zijn de winter voorbereidingene langzaam aan begonnen. We hopen op een beter seizoen 2025!
Winter projectjes zijn ner ook nog. - zonnepanelen - afmaken schaduw terras - BBQ aanpassingen - Water afvooer herzien - Waterput slaan
Voor de zonnepanelen staan er nu 2 Washies lichtjes in de weg...teneinde die panelen te installeren zonder die mannen te beschadigen zijn de washies heel drastisch 'gesnoeid voor de winter'.
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 17 nov 2024 22:40
door Rob
Gebruikelijke gember plaatjes
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 17 nov 2024 22:43
door knalkop
Nog even en dan steekt de washie toch boven het dak uit
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 17 nov 2024 22:47
door Rob
Jubaea had afgelopen winter, maar trok erdoor... Toch een stevig aantal nieuwe bladeren gedaan dit jaar.
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 18 nov 2024 06:34
door marinus
Ik had iets meer vd tuin verwacht! Meer overzichten, Palmbomen etc.
Re: Robs Grote Tuinverbouwing (niet van TV)
Geplaatst: 18 nov 2024 10:50
door lapalmeraie
Oke.. in welk opzicht? Is toch een prachtige tuin?
iig Rob, fijn om te horen dat het weer de goede kant op gaat en prachtige plaatjes natuurlijk. Ben hier gisteren ook maar weer begonnen aan de verhuis naar binnen aangezien het komend weekend 0°C wordt. Pffoe altijd een gedoe qua sleuren en slepen aangezien de plantjes er niet kleiner op worden