Overwinteren in de kas

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Overwinteren in de kas

Berichtdoor Mate op 26 feb 2018 21:19

Super serre :thumb_up:
Een klein stukje Dalmatië in mn achtertuintje.
Mate
 
Berichten: 2884
Geregistreerd: 18 feb 2015 09:32
Woonplaats: hoofddorp
329 bedankjes

Re: Overwinteren in de kas

Berichtdoor draco op 26 feb 2018 21:56

Des plantenserre is gebouwd en geplaatst door Hoklartherm Duitsland (aluminium profielen, dubbelglas en stegdoppel kanaalplaat van UV transparant polyacrylaat). Arkoo kasbouw was indertijd dealer van dit bedrijf, maar die zijn naderhand failliet gegaan. Arkoo is bij mijn weten overgegaan in https://www.buiten-goed.com
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6746
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
683 bedankjes

Re: Overwinteren in de kas

Berichtdoor derfske op 28 feb 2018 22:20

draco schreef:
ad79 schreef:Hallo Draco,

Helemaal mooie kast inderdaad. Laten bouwen of is het een bouwpakket?

Mvg Ad


ik heb de serre zelf ontworpen. Hij is gebouwd door een Duits bedrijf. De componenten werden prefab aangeleverd. Er zit een heel verhaal aan vast compleet met burenruzie over de vergunning en een gang naar de bestuursrechter. De buurman is kort daarna gescheiden en heeft het huis verkocht. :o Door alle trammelant liep de bouw maanden vertraging op en konden de planten pas half december erin.


gelukkig bestaat nu het vergunningvrij bouwen onder de 3 meter..

ik word zo kwaad van zo een verhalen he.. leef en laat leven. aan de eene kant van deze aardbol vraagt een kindje zich af of zijn vader en moeder nog leeft als hij ontvoerd is om als kind soldaat te dienen. en aan de andere kant van de aardbol zit iemand zich te ergeren dat hij een kas ziet vanuit zijn badkamer raampje.. bah...

mijn enige troost is dat als je zo leeft: dat je dan wel een kut leven moet hebben.. :lol:
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske
 
Berichten: 476
Geregistreerd: 18 nov 2015 01:47
Woonplaats: landgraaf
50 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten