Rimboe in de polder

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Rimboe in de polder

Berichtdoor Lagarto op 08 dec 2022 01:16

Dank je wel Han, Draco. En anderen. Voor de leerzame bijdragen op het forum. Ik heb zelf eerst een tijdlang het forum doorgestruind op zoek naar informatie alvorens mijzelf aan te melden en de eerste vragen te posten. Ieder zijn keuzes en inbreng inderdaad. Een bron van informatie bestaat bij de gratie van uitgebreide kennis en ervaring van deelnemers. Beide vind ik bij mij momenteel nog beperkt wat palmen aangaat dus ik bericht ook beperkt. Met anderen napraten zijn forumlezers niet geholpen. Mijn collectie is ook nog beperkt dus veel gebeurt er nu niet dat mij vermeldenswaardig lijkt. Nu en dan, en met groeiende collectie wellicht ook steeds vaker, is dat wél eens het geval. :)

Ron
Lagarto
 
Berichten: 458
Geregistreerd: 09 aug 2020 00:21
Woonplaats: Noord-Drenthe
35 bedankjes

Re: Rimboe in de polder

Berichtdoor tankton op 08 dec 2022 09:17

Lagarto schreef:Een bron van informatie bestaat bij de gratie van uitgebreide kennis en ervaring van deelnemers. Beide vind ik bij mij momenteel nog beperkt wat palmen aangaat dus ik bericht ook beperkt. Met anderen napraten zijn forumlezers niet geholpen.

Dit is op zo veel plekken een probleem, als ik vraag of iemand ervaringen heeft met plant x dan hoef ik echt geen copy-paste van google te zien. Dan kun je inderdaad beter niets zeggen :lol:

Dat eindeloze napraten ken ik helaas van wel meer hobbies (aquarium-terrarium) waar men geen idee heeft waar ze het over hebben maar gewoon elkaar kopieren. Net zoals iedere website vaak dezelfde foutieve informatie heeft.
We are here to care for the garden
tankton
 
Berichten: 510
Geregistreerd: 11 okt 2021 10:45
37 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten