Mijn tuinontwerp jungle tuin

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor Pita op 10 jun 2022 07:28

Floor ik raad je ook echt aan begrenzer te zetten. In NL mee lopen vechten omdat de vorige eigenaar dit niet had gedaan, scheuten kwamen echt overal naar boven zelfs bij de buren. Ik heb het nu weer hier in Spanje, ook geen begrenzer gebruikt en heb er elk jaar weer flink wat werk aan. Bamboe is sterk en groeit overal doorheen, zelfs beton. Zo is het nu bij mij, ga van het weekend weer aan de slag (36gr verwachten ze :o )met uitdunnen groeit zelfs in de cyas palm. Het zou oorspronkelijk langs het muurtje staan, die je al niet meer ziet, voor privacy.

Voordeel is dan weer wel dat ik de dikkere bamboe stokken kan gebruiken voor het oogsten van de olijven :P


Afbeelding
Pita
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 16 jul 2015 22:57
Woonplaats: Montroi, Valencia, Spanje
33 bedankjes

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor tankton op 10 jun 2022 08:51

Je kunt toch gewoon met de frees er doorheen? Lijkt me als je dat consequent doet dat je het uitput.
We are here to care for the garden
tankton
 
Berichten: 503
Geregistreerd: 11 okt 2021 10:45
37 bedankjes

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor Pita op 10 jun 2022 09:29

Toevallig heb ik een vrees idd maar dit stukje tuin is verhoogd en staat een hek omheen, krijg dat ding er helaas niet in, dus allemaal handmatig weg knippen... maar misschien dat dit voor Floor een optie is
Pita
 
Berichten: 457
Geregistreerd: 16 jul 2015 22:57
Woonplaats: Montroi, Valencia, Spanje
33 bedankjes

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor marinus op 19 jun 2022 12:46

Mooi om met zo'n mal een pad te maken, ik ga me er ook in verdiepen.
marinus
 
Berichten: 2430
Geregistreerd: 30 sep 2011 03:04
77 bedankjes

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor FloorNijmegen op 23 aug 2022 11:29

Pita schreef:Floor ik raad je ook echt aan begrenzer te zetten. In NL mee lopen vechten omdat de vorige eigenaar dit niet had gedaan, scheuten kwamen echt overal naar boven zelfs bij de buren. Ik heb het nu weer hier in Spanje, ook geen begrenzer gebruikt en heb er elk jaar weer flink wat werk aan. Bamboe is sterk en groeit overal doorheen, zelfs beton. Zo is het nu bij mij, ga van het weekend weer aan de slag (36gr verwachten ze :o )met uitdunnen groeit zelfs in de cyas palm. Het zou oorspronkelijk langs het muurtje staan, die je al niet meer ziet, voor privacy.

Voordeel is dan weer wel dat ik de dikkere bamboe stokken kan gebruiken voor het oogsten van de olijven :P


Ja ik heb een elektrische heggenschaar en een nieuwe snoeischaar. Hopelijk lukt het daar mee.
ding hier was, de tuin was volledig kaal. Al het groen was welkom, ook van de bamboe.
Maar ik moet zeggen hij groeit me erg rap, zelfs met die droge zomer.
FloorNijmegen
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 15 mei 2021 19:15
0 bedankjes

Re: Mijn tuinontwerp jungle tuin

Berichtdoor FloorNijmegen op 23 aug 2022 12:00

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
FloorNijmegen
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 15 mei 2021 19:15
0 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten