Re: Tankton's Tuin
Prachtig! Eventuele vruchten zien er wel eetbaar uit, heb alleen geen idee of ook die hallucinerend zijn :p
Het leukste forum voor de liefhebber van exotische planten!
http://palmvrienden.net/forums/
tankton schreef:Ik heb trouwens een Ensete Glaucum die raar begon te groeien en nu een soort maiskolf begint te maken. Ik vermoed een bloem, klopt dit? Plant is nu een jaar of 3 en ongeveer 3m hoog.