Hoi Marinus, ik heb een foto met winter bescherming dubbele bubbelfolie om de pot, enkel om de kroon met 40watt gloeilamp bij een temp van beneden -3ÂșC de plant staat links op de foto, bij de Dicksonia zie je de lamp branden.

Ik houd de plant uitgepakt nog steeds opgebonden tot die gewend is aan de zon, over twee weken komt hij los te staan, heb nog veel onderhoud werk te doen aan tuin snoei en schutting reparaties!
