Pagina 151 van 151

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 01 feb 2022 22:29
door Rob
:lol: :lol: @ Tetrapanax en P. bisetti. Viel gluck damit!

Wat een drama die tegels btw...pfft.

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 01 feb 2022 22:38
door palmgek
De buren met de Tetrapanax lieten me weten het een mooie plant te vinden en zijn er serieus blij mee. Of dat ook geld voor de andere kant waar de bamboe scheuten over de volledige breedte van de border tussen de Hortensia's uit schieten, durf ik te betwijfelen :roll:

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 02 feb 2022 00:02
door hanscazan
palmgek schreef::lol: Mate, ik heb wat voor ze nagelaten, de buren rechts op de foto genieten nog dagelijks van een Tetrapanax uitloper en links hebben ze een uit de bescherming ontsnapte Phyllostachys bissetii epidemie :lol:


:lol:

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 02 feb 2022 16:47
door Rob
palmgek schreef:De buren met de Tetrapanax lieten me weten het een mooie plant te vinden en zijn er serieus blij mee. Of dat ook geld voor de andere kant waar de bamboe scheuten over de volledige breedte van de border tussen de Hortensia's uit schieten, durf ik te betwijfelen :roll:



Great! Hopelijk denken de buren van de buren er ook zo over :)

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 02 feb 2022 20:57
door palmgek
:lol: Rob, zolang ik er maar geen last van krijg in mijn tuin. Zou gek zijn als ie de oceaan oversteekt :lol: :mrgreen:

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 03 feb 2022 00:56
door johny
:off_topic:
let maar op heb een mooie docu gezien op BBC green planet desserts
De cactuszaden worden zeer ver over de oceaan vervoerd :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 06 feb 2022 23:30
door s.janssen
Heb je nog contact met je oude buren?
Hoe gaat het met je oude palmen die zijn verhuisd?

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 09 feb 2022 01:02
door palmgek
s.janssen schreef:Heb je nog contact met je oude buren?
Hoe gaat het met je oude palmen die zijn verhuisd?


M'n ouders spreken nog regelmatig de oude buren.
Helaas heb ik het vermoeden dat alleen de Chamaerops ,Trachy en Eriobotrya de verhuis overleefd hebben. De laatste foto's die ik van de Washy, canariensis en Butia heb gezien waren niet erg geruststellend.

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 30 maart 2026 02:49
door palmgek
Zoals mijn oude Washingtonia eruit had gezien volgens AI als ik nog in NL had gewoond :lol:
Screenshot_20260329-214353.jpg
Screenshot_20260329-214353.jpg (150.9 KiB) 725 keer bekeken

Re: Richard's tuintje

BerichtGeplaatst: 22 apr 2026 22:06
door Rob
:lol: :lol: :lol: