Re: Richard's tuintje
Wat een drama die tegels btw...pfft.
Het leukste forum voor de liefhebber van exotische planten!
http://palmvrienden.net/forums/
palmgek schreef::lol: Mate, ik heb wat voor ze nagelaten, de buren rechts op de foto genieten nog dagelijks van een Tetrapanax uitloper en links hebben ze een uit de bescherming ontsnapte Phyllostachys bissetii epidemie
palmgek schreef:De buren met de Tetrapanax lieten me weten het een mooie plant te vinden en zijn er serieus blij mee. Of dat ook geld voor de andere kant waar de bamboe scheuten over de volledige breedte van de border tussen de Hortensia's uit schieten, durf ik te betwijfelen
s.janssen schreef:Heb je nog contact met je oude buren?
Hoe gaat het met je oude palmen die zijn verhuisd?