Een stukje paradijs op aarde

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Een stukje paradijs op aarde

Berichtdoor amourath op 26 maart 2011 23:00

Als je van de duivel spreekt... :) Ik vroeg vandaag nog aan Imazuma waar je uithing, je hebt het gewoon druk met commanderen, I see :)
42 vrachtwagens! :shock:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
Avatar gebruiker
amourath
 
Berichten: 2770
Geregistreerd: 14 jul 2009 09:04
Woonplaats: Waregem
112 bedankjes

Re: Een stukje paradijs op aarde

Berichtdoor Inazuma op 26 maart 2011 23:13

Begrijp ik het nou goed? Als de palmen je te groot worden gooi je er extra zand omheen? :lol:
Inazuma
 
Berichten: 689
Geregistreerd: 08 maart 2010 20:30
Woonplaats: Helmond
24 bedankjes

Re: Een stukje paradijs op aarde

Berichtdoor lapalmeraie op 28 maart 2011 12:14

Als je van de duivel spreekt...


Ik vroeg het mij ook al af :D
Misschien nog een Thai vinden die op commando de topics wat bijhoudt.... in het Nederlands liefst :roll:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14396
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
827 bedankjes

Re: Een stukje paradijs op aarde

Berichtdoor videomaster op 30 maart 2011 23:59

Op dag twee worden dienen we de laatste hopen zand nog weg te werken, en wordt de plaats waar de jonge palmbomen staan ook opgevuld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wanneer er voldoende regen begint te vallen wordt het grootste deel van onze kroost binnen de ommuring en verder op het grondstuk verplant in de volle grond.... de potten beginnen danig te klein te worden.

Afbeelding

Ook beginnen we een stuk grond op te vullen waar wat fruitbomen en een moestuintje moet komen. Hier dient echter nog een vrachtwagen of 50 grond bijgevuld te worden, wat gelukkig met de tractor kan gebeuren.



Afbeelding

Wordt nog steeds vervolgd.
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Re: Een stukje paradijs op aarde

Berichtdoor videomaster op 01 apr 2011 23:12

videomaster schreef:Wanneer er voldoende regen begint te vallen wordt het grootste deel van onze kroost binnen de ommuring en verder op het grondstuk verplant in de volle grond....


.... wat bij ons een levensgevaarlijke job kan zijn. Dit beestje kwam ik tegen tijdens het verplaatsen van enkele potten.

Afbeelding

De "Laos Hellfire Widow", deze spin heeft haar naam niet gestolen. "Laos" is ons buurland, "Hellfire" is duidelijk aan haar tekening te zien en "Widow" daar ze familie is van de zwarte weduwe. Een zwaar giftige spin waarvan volgende tekst:

Son venin est neurotoxique et fait partie des plus dangereux. Outre les symptômes de nausée, de vomissements et de diarrhées, une morsure peut parfois entraîner la mort sur des personnes très sensibles (enfants, personnes âgées, personnes allergiques). Le décès est en général du à la contraction involontaire des muscles abdominaux, provoquant un arrêt de la respiration. Ces cas sont tout de même très rares car il existe un anti-venin spécifique.

Afbeelding

:thai:
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten