Pagina 186 van 188

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 15 dec 2025 09:35
door lapalmeraie
Mooi man, die is goed vertrokken. Ongelooflijk hoe snel dat daar gaat vergeleken met hier.

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 01 maart 2026 23:59
door palmgek
13 maanden na uitplanten. Hoogte bijna 2 meter. Het kan dus echt nog sneller :lol:
IMG_20260301_133539_918~3.jpg
IMG_20260301_133539_918~3.jpg (490.9 KiB) 1374 keer bekeken

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 02 maart 2026 13:19
door lapalmeraie
Mooi man, groeit mooi compact.

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 03 maart 2026 09:23
door Mate
Als een raket :thumb_up:

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 04 maart 2026 11:22
door Eduard
Zo herkennen we Richard weer, maar dan 17 jaar later :lol: Mooi :thumb_up:

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 04 maart 2026 20:39
door knalkop
Hehe en je hoeft ze niet eens in te pakken in de winter. Voelt het niet een beetje als valsspelen? :p

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 05 maart 2026 14:22
door palmgek
lapalmeraie schreef:Mooi man, groeit mooi compact.


Dat was mij inderdaad ook opgevallen. Je ziet ze hier maar zelden, maar idie paar die ik hier ken hebben nderdaad bijna altijd kortere bladstelen vergeleken met mijn oude exemplaar en een zeer volle bladkroon. Ik ben benieuwd hoe de stam zich gaat ontwikkelen. Tot nu toe lijkt deze toch wel behoorlijk dik te gaan worden.

Eduard schreef:Zo herkennen we Richard weer, maar dan 17 jaar later :lol: Mooi :thumb_up:

Hahaha.. ja, vind het leuk om te vergelijken met mijn oude exemplaar die menigeen verbaasd heeft doen staan mbt de groeisnelheid. Maar het kan dus blijkbaar nog veel sneller hier :shock:

knalkop schreef:Hehe en je hoeft ze niet eens in te pakken in de winter. Voelt het niet een beetje als valsspelen? :p

Nee, dat ervaar ik niet echt zo, hier zijn weer andere uitdagingen.

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 15 maart 2026 00:13
door Rob
(Ben ff weggeweest, maar weer terug. )
Ziet er nog altijd top uit Richard! Die foxtail is erg fraai btw!

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 16 maart 2026 23:03
door palmgek
IMG_20260316_175406_464~2.jpg
IMG_20260316_175406_464~2.jpg (581.43 KiB) 1047 keer bekeken


Zonder gekheid, je kan hem letterlijk zien groeien :shock:

Re: Richard's Braziliaanse fotolog

BerichtGeplaatst: 16 maart 2026 23:39
door Eduard
Ja snelle jongen :thumb_up: maar over 3 jaar ben je een deel van je uitzicht kwijt boven!