Re: Richard's Braziliaanse fotolog
Mooi man, die is goed vertrokken. Ongelooflijk hoe snel dat daar gaat vergeleken met hier.
Het leukste forum voor de liefhebber van exotische planten!
http://palmvrienden.net/forums/
lapalmeraie schreef:Mooi man, groeit mooi compact.
Eduard schreef:Zo herkennen we Richard weer, maar dan 17 jaar laterMooi
knalkop schreef:Hehe en je hoeft ze niet eens in te pakken in de winter. Voelt het niet een beetje als valsspelen? :p