Re: Winterharde cactussen
En hier misschien wel een van de mooiste bloeiers 
Opuntia Macrocentra:
Opuntia Macrocentra:
Het leukste forum voor de liefhebber van exotische planten!
http://palmvrienden.net/forums/
Danycactus schreef:Ik wens je er veel succes mee en hoop dat je de planten zo mooi kan houden.