Pagina 2 van 5

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 19 sep 2015 22:41
door Rob
Let wel ff op: die UT300 heeft 11 weken levertijd bij conrad. Ik hoop dat we nog zolang hebben tot aan de eerste vorst...

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 00:48
door draco
Ik heb mijn thermostaat bij amazon.de gekocht. Van Conrad hebben ze de modellen UT 200 en Ut 300 op voorraad. Ik weet niet wat het verschil is?
http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_c_0_27?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias%3Ddiy&field-keywords=universal+thermostat+ut+300&sprefix=UNIVERSAL+THERMOSTAT+UT+300%2Caps%2C171
http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_ss_i_2_20?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&url=search-alias%3Ddiy&field-keywords=universal+thermostat+ut+200&sprefix=universal+thermostat%2Cdiy%2C166

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 11:24
door Hitch
Als ik de links volg kom ik steeds op een scherm uit dat erg algemeen is en waar ik niets terug vind over de thermostaat. Kun je wat specificaties van deze thermostaat geven (bereik in te stellen t° en hoeveel Watt je er in totaal op moogt hangen) en ook wat de prijs is? Moest je bovenop die prijs ook verzendkost betalen?
Persoonlijk vind ik die thermostaten bij Conrad duur voor wat het is maar ze lijken gewoon nergens anders te verkrijgen met dezelfde specificaties. Ik heb er flink wat nodig en elk jaar komen er planten bij die ik moet beschermen dus dat loopt voor mij aardig op.
:off_topic: Ben net naar de reptielenhandel geweest voor extra warmtelampen die ik nodig had en zat meteen op 111€. Heb experimenteel ook eens keramische lampen meegebracht maar daar moet je dan als kontrole ook weer een extra (gewoon gloei)lampje bij aanzetten om te zien of de boel ook effectief werkt wanneer het vriest.

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 13:40
door draco
[quote="Hitch"]Als ik de links volg kom ik steeds op een scherm uit dat erg algemeen is en waar ik niets terug vind over de thermostaat. Kun je wat specificaties van deze thermostaat geven (bereik in te stellen t° en hoeveel Watt je er in totaal op moogt hangen) en ook wat de prijs is? Moest je bovenop die prijs ook verzendkost betalen?
Persoonlijk vind ik die thermostaten bij Conrad duur voor wat het is maar ze lijken gewoon nergens anders te verkrijgen met dezelfde specificaties. Ik heb er flink wat nodig en elk jaar komen er planten bij die ik moet beschermen dus dat loopt voor mij aardig op.

Bedoel je de link naar amazon.de: kijk bij Baumarkt en zoek op thermostat Conrad UT 200 of UT 300 (opvolger?) Ik heb mijn thermostaat van Biogreen voor de kasverwarming ook van amazon. Kwaliteit lijkt me wel belangrijk, i.e. betrouwbaar onder diverse weersonstandigheden, hoge vochtigheid e.d.

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 13:52
door Hitch
OK, ga ik even bekijken.

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 14:12
door Mister w
@ Draco de prijzen zijn daar niet goedkoper dan bij conrad, daar komen nog verzendkosten bij ook :o

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 20 sep 2015 19:17
door Hitch
Ja tot die conclusie was ik ook gekomen :shock:

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 24 sep 2015 15:40
door Mister w
Heb mijn thermostaat vandaag binnen gekregen.

Wou eerst een ut 200 of 300 voor maar daar moet je nu 11 weken op wachten :shock: :shock: :shock:

heb daarom deze maar besteld wel een stukje duurder , maar heb hem even getest en werkt perfect , dus ik ben blij :lol:

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 24 sep 2015 20:53
door luc
Kan dit zijn , of zie ik erover dat conrad niet naar belgie levert
Geraak niet verder dan invullen van de postcode en dan herkent hij deze (belgische) postcode niet
:evil:

Re: Thermostaat

BerichtGeplaatst: 24 sep 2015 21:12
door Eduard
Hoi Luc, het kan best zijn, ik heb een aantal jaar geleden ook voor Peter uit Geel een aantal bestellingen gedaan en mee naar canna- banana genomen.

Groetjes Eduard.