Als ik de links volg kom ik steeds op een scherm uit dat erg algemeen is en waar ik niets terug vind over de thermostaat. Kun je wat specificaties van deze thermostaat geven (bereik in te stellen t° en hoeveel Watt je er in totaal op moogt hangen) en ook wat de prijs is? Moest je bovenop die prijs ook verzendkost betalen?
Persoonlijk vind ik die thermostaten bij Conrad duur voor wat het is maar ze lijken gewoon nergens anders te verkrijgen met dezelfde specificaties. Ik heb er flink wat nodig en elk jaar komen er planten bij die ik moet beschermen dus dat loopt voor mij aardig op.

Ben net naar de reptielenhandel geweest voor extra warmtelampen die ik nodig had en zat meteen op 111€. Heb experimenteel ook eens keramische lampen meegebracht maar daar moet je dan als kontrole ook weer een extra (gewoon gloei)lampje bij aanzetten om te zien of de boel ook effectief werkt wanneer het vriest.