Waar kun je Vitax 225g Sulphur - Yellow kopen?

In deze rubriek kan je al je vragen en tips posten in verband met het beschermen van exotische planten in de winter.

Re: Waar kun je Vitax 225g Sulphur - Yellow kopen?

Berichtdoor M.altispinosus op 15 okt 2016 18:40

paul schreef:Probeer eens bij de apotheker of drogist. Heb vroeger nog bij mijn apotheker gekocht.
Vergeet dan niet te vertellen waarvoor je het gebruikt. Ik heb kreeg een jaar of 10 geleden nog eerst een gesprek met de apotheker zelf, nadat ik aan de assistent vroeg om een halve kilo kaliumnitraat. :P
Toen ik had verteld dat het voor mijn aquarium was vroeg de apotheker of ik ook geïnteresseerd was in kaliumfosfaat :lol:
Avatar gebruiker
M.altispinosus
 
Berichten: 377
Geregistreerd: 13 jan 2016 08:42
Woonplaats: Valkenswaard
59 bedankjes

Re: Waar kun je Vitax 225g Sulphur - Yellow kopen?

Berichtdoor Derksuh op 17 okt 2016 11:42

Thanks allen voor de reacties haha! Ik ga jullie tips/ adviezen meenemen en kijken waar ik wat zou kunnen regelen. Wel een gek idee om naar de apotheker of drogist te gaan daarvoor maar als het werkt dan doe ik het graag! Haha :thumb_up:
Derksuh
 
Berichten: 124
Geregistreerd: 30 mei 2016 15:02
10 bedankjes

Re: Waar kun je Vitax 225g Sulphur - Yellow kopen?

Berichtdoor Bulldog op 25 okt 2016 12:10

idd bij de apotheker.
vroeger gingen wij dit daar halen samen met salpeter en nog iets die ik vergeten ben :) om " POER" (zoals we dat in west-vlaanderen zeggen) te maken.
dit gebruikten we op trouws om te "schieten" , zeg maar erop kloppen zodat het ontploft (gebeurt in een zware metalen bak die je daarvoor moet maken).

is een lokale traditie hier (mag niet overal, gemeente moet toelating geven)
lawaai maken in een cirkel rond het huis van de bruid startend op een kilometer ver ofzo en dan gelijdelijk dichter komen. en te eindigen aan haar huis en een karrevracht pinten te drinken. :D

maar dat is natuurlijk volledig naast de kwestie, alleen maar om te zeggen dat je dit idd bij de apotheker kunt halen.
Bulldog
 
Berichten: 304
Geregistreerd: 20 mei 2012 19:28
Woonplaats: Zuienkerke (West-Vlaanderen)
39 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Winterbescherming

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten