Pagina 4 van 4

Re: Nog niet begonnen

BerichtGeplaatst: 20 jan 2025 14:21
door Lagarto
Ik heb hem als rhizoom gekregen Rob, eenmaal in de grond liep die weer uit. Hij staat iets verhoogd in een bult humus/naaldaarde. De afgelopen winters heeft er wel wat blad overheen gelegen meen ik, maar hoe dan ook moest hij opnieuw opkomen. Momenteel heeft hij helemaal niks aan bescherming gekregen, ik ben een beetje laat/laks dit jaar lijkt het...

Re: Nog niet begonnen

BerichtGeplaatst: 21 jan 2025 22:33
door Rob
:thumb_up: