Pagina 3 van 3

Re: Dioon Spinulosum

BerichtGeplaatst: 18 dec 2014 01:11
door jann
Hoi Hitch,mijn exemplaar overwintert bij een minimum themp. van 4 graden dat is tot nu toe
geen probleem geweest
Als hij echt erg nat is zou ik hem uit de pot halen,over het algemeen hebben ze een goede vaste
kluit dan droogt hij makkelijker op.

jann