Pagina 3 van 3

Re: Palmvarens opkweken uit stammetjes?

BerichtGeplaatst: 28 jul 2015 21:58
door Rob
Super dat ie het doet Jan!

Let wel: voor 100 Euro heb je een echte knots hoor!
Mijn C revoluta met 50 cm stam koste me iets van 30 Euro (ook een mazzeltje, maar het kan dus echt wel voor minder dan 100 Euro)

Aan de andere kant; zon experiment is wel te gek als het slaagt! :thumb_up:

Re: Palmvarens opkweken uit stammetjes?

BerichtGeplaatst: 01 aug 2015 12:55
door Gouden HandPalm
Ja, de dankbaarheid die je voelt als hij na 1 1/2 jaar gaat flushen is met geen € te betalen.

Vertrouwen en goede zorg, niet alleen met je planten.... ;)

Re: Palmvarens opkweken uit stammetjes?

BerichtGeplaatst: 23 aug 2015 16:38
door JP exotic
Na 1,5 jaar kwamen de eerste bladeren eruit ;)

IMG_2687.jpg
IMG_2687.jpg (91.91 KiB) 4368 keer bekeken