oke super ja ziet er zeker beter uit ik ga wel wat brutaler met voeding worden .(niet te )
maar wacht wel even tot voorjaar ik ben altijd als de dood dat hij in de winter met een nieuwe kroon komt als de cycassen binnen staan . maar top ik heb er vier misschien ga er wel 1 proberen in de vollen grond gesterkt door jullie ervaringen super bedankt ik hou hier van,.
groetjes uit de groene vingers
