Pagina 2 van 2

Re: Cycas in pot

BerichtGeplaatst: 30 sep 2014 09:55
door lapalmeraie
Inderdaad, aardig geel.
Je mag best wat extra meststof geven. ;)

Hier die van mij, en die is zelfs al niet meer zo héél donker.
Afbeelding

Re: Cycas in pot

BerichtGeplaatst: 30 sep 2014 23:15
door Rob
volle grond Niek, of ingegraven emmer?

Re: Cycas in pot

BerichtGeplaatst: 02 okt 2014 08:55
door lapalmeraie
Volle grond Rob!
Ik graaf geen kuipen in. ;)

Re: Cycas in pot

BerichtGeplaatst: 02 okt 2014 20:40
door revoluta
oke super ja ziet er zeker beter uit ik ga wel wat brutaler met voeding worden .(niet te )
maar wacht wel even tot voorjaar ik ben altijd als de dood dat hij in de winter met een nieuwe kroon komt als de cycassen binnen staan . maar top ik heb er vier misschien ga er wel 1 proberen in de vollen grond gesterkt door jullie ervaringen super bedankt ik hou hier van,.
groetjes uit de groene vingers :D