Gezamenlijke bestelling Rhopalostyilis sapida zaden (Nikau)

Bedrijven mogen hier hun zoekertjes plaatsen. Lees eerst de richtlijnen die in de rubriek zijn aangegeven!
Forumregels
Als je interesse hebt in één van de zoekertjes, kan je reageren door rechts van het zoekertje op het PB (privé bericht) of het e-mail (enveloppe) icoon te klikken.

(enkel geregistreerde leden kunnen reageren)

Richtlijnen voor bedrijven

Gezamenlijke bestelling Rhopalostyilis sapida zaden (Nikau)

Berichtdoor Plant it! op 08 okt 2021 15:21

Beste Palmvrienden,

Namens mijn bedrijf Plant it! overweeg ik een grote partij Rhopalostylis sapida zaden (Nikau palm) over te laten komen uit Nieuw-Zeeland.
Bij voldoende animo zal ik een pre order opstellen waarbij iedere geintereseerde zijn/haar zaden met een voorruitbetaling kan veilig stellen.
Het aantal zaden dat je wil is geheel aan jou.
Ik kan ze aanbieden voor 2 euro per stuk.

Wel is het zo dat hoe meer zaden er worden besteld hoe sneller ik kan overgaan tot import.
Mocht er iets gebeuren waardoor de zaden niet aankomen krijgt iedereen die betaald heeft uiteraard zijn/haar geld terug.
Betaling via Paypal behoort daarbij ook tot de mogelijkheden voor wie meer zekerheid verlangt.

Ik ben benieuwd naar de opkomst en hoop veel mensen aan zaden van deze bijzondere en zeldzame palm te kunnen helpen.
Voor wie mij of mijn bedrijf niet kent zet ik hieronder een link naar mijn website.
https://www.plantit.net/
Bij vragen mag je ook altijd direct contact met mij opnemen via info@plantit.net

Met vriendelijke groet,

Robin van Gorp
Exotic seeds & more
Plant it!
Bedrijven

3 bedankjes

Re: Gezamenlijke bestelling Rhopalostyilis sapida zaden (Nik

Berichtdoor Eduard op 08 okt 2021 17:26

Hoi Robin, ik heb wel interesse, ken de soort heb hem al eerder opgetrokken maar nog niet eerder uit zaad dus ja wil wel 10 zaden bestellen, fijn dat je gaat bestellen.
2016 min. -07.0ºC --- max. 35.4ºC
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
Eduard

877 bedankjes

Berichtdoor Plant it! op 09 okt 2021 22:15

Hoi Eduard, bedankt voor de interesse!
Een en ander hangt nog wel af van hoeveel mensen er mee doen en hoeveel zaden deze af willen nemen.
Heb nu twee personen en totaal 45 zaden in reservering.

Vanaf +/- 500 zaden kan ik overgaan tot bestellen.
Dus mocht je nog mogelijke geintereseerden weten kan je ze altijd even een seintje geven.
Des te eerder halen we het doel en kunnen we deze mooie soort over laten komen naar Nederland.
Exotic seeds & more
Plant it!
Bedrijven

3 bedankjes

Berichtdoor Rob op 09 okt 2021 22:16

I'm out.

Dit is een bedrijfsmodel waar ik zelf faliekant tegen ben, nl het doorverkopen van spullen die je als bedrijf/verkoper nog niet hebt. Ik snap dat inkopen van zaden een risico is voor een bedrijf, maar je kunt niet verwachten dat verkopers op voorhand iets afnemen, betalen of op zijn minst pre-commiteren om enig risico te dekken.
Ook de prijs die je noemt (2 euro p/s) is zonder meer excessief, en ik krijg de indruk dat dit dan ook niet de echte inkoopprijs is. Als je een 'shared bestelling' wilt doen als liefhebber - hebben we vaker gedaan met wisselend succes - dan is het anders. Nu heb ik het 100% gevoel dat wij als privé liefhebbers jouw zaden betalen.

(Ter illustratie: Bij RPS zijn ze 0.7-1.0 euro in de kleinste verpakking (10), en minder dan helft daarvan in grotere hoeveelheden (100/1000 en groter)!)

PS: Ik heb je bericht verplaatst naar het bedrijfsdeel mede omwille van de zakelijke zijde van deze actie.

08/09, -14.7°C_____14/15, - 3.6°C_____20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C_____15/16, - 5.9°C
10/11, - 7.9°C_____16/17, - 7.9°C
11/12, -14.7°C_____17/18, - 8.3°C
12/13, - 7.9°C_____18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C_____19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

926 bedankjes

Keer terug naar Zoekertjes van bedrijven