cymbiflor

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

cymbiflor

Berichtdoor Toon op 24 maart 2011 23:09

Wat misschien ook wel een aanrader is om eens te gaan bekijken is het bedrijf cymbiflor. Het is een orchideeënkweker die een soort van museum heeft opgericht in zijn serre's. Ook kan men er vele speciale soorten orchideeën aankopen van 15 tot 35€. Ook bloemstukjes kunnen er aangekocht worden. Men zal er niet uren rond lopen, maar men zal zeker versteld staan van de speciale soorten die er verkocht worden en aan een zachte prijs. laat ons zeggen dat de orchidee die in de winkel 20 euro kost, kost daar 15 euro. Niet zo duur dus naar mijn denken.
Nog een voordeel, deze orchideeën bloeien enkele maanden langer dan de meeste orchideeën die men goedkoop kan aankopen en achteraf kan men orchideeën die daar aangekocht worden gratis verpot worden.
Moeilijk om met 40 mensen binnen te gaan, maar met enkele mensen of individueel zeker de moeite.
Foto's kan ik binnen enkele dagen posten. Hier even hun website.

http://www.cymbiflor.be/

Groetjes
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes

Re: cymbiflor

Berichtdoor Christophe op 24 maart 2011 23:14

Wauw, daar staat wat binnen. 8-) Misschien leuk voor je om deze lente/zomer zelf een bijeekomst te organiseren met een groepje leden?
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: cymbiflor

Berichtdoor Toon op 24 maart 2011 23:25

Wil ik zeker wel eens doen. Zelfs als je niet echt geïnteresseerd bent in orchideeën is het de moeite waard. Je vindt er zelfs oranje, blauwe, rode, wit met oranje, grote, kleine,... bloemen. Echte gek :D Misschien kan er hier al even gepost worden of er interesse is of niet, dan weet ik of ik er verder mee moet gaan of niet.

Oja, ze hebben ook een Strelitzia en een paar palmpjes staan tussen hun orchideeën :P

Groetjes
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes

Re: cymbiflor

Berichtdoor Toon op 24 maart 2011 23:28

Oja, misschien ook wel leuk om te weten.

http://www.cymbiflor.be/bezoek-groepen/

Groetjes
Toon
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes

Re: cymbiflor

Berichtdoor Christophe op 24 maart 2011 23:52

even vermelden dat het in Overijse, BE is ;)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: cymbiflor

Berichtdoor Toon op 24 maart 2011 23:55

jep, dat is in de buurt van leuven :)
Toon
 
Berichten: 292
Geregistreerd: 22 aug 2008 23:15
Woonplaats: Berlaar
8 bedankjes


Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten