Palmvrienden fotowedstrijd!

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor plasta op 15 jun 2011 19:18

Ik heb het idee, dat enkele mensen niet beseffen, dat ze zondag aanwezig moeten zijn bij FC-plant om aanspraak te kunnen maken op een prijs, of eigenlijk zelfs niet mee deel kunnen nemen aan de wedstrijd....of zie ik dit verkeerd?

Raymond (die zelf niet mee doet)
Avatar gebruiker
plasta
 
Berichten: 2789
Geregistreerd: 09 maart 2010 14:00
Woonplaats: Geleen (Limburg Nl)
146 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor Christophe op 15 jun 2011 19:45

Hoi Raymond,

Ik heb steeds een mail gezonden waarin ik hun bevestiging vroeg. Zo zijn er inderdaad een paar deelnemers af gevallen. Sommigen symphatisanten zonden echter foto's zonder deelname :)

Christophe
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor plasta op 15 jun 2011 19:58

Aaaaahhh, dat verklaart mijn herkennen van planten op de foto's, terwijl ik die mensen niet op de deelnemerslijst zie staan.
Jammer dat het nu pas duidelijk voor mij is, dat je dus ook zonder mededingen had kunnen inzenden.
Het zorgt wel weer voor een vervolgvraag.
Hoe zit het met stemmen op de foto's als er dus foto's tussen zitten, die niet mee doen :?:

Raymond
Avatar gebruiker
plasta
 
Berichten: 2789
Geregistreerd: 09 maart 2010 14:00
Woonplaats: Geleen (Limburg Nl)
146 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor Christophe op 15 jun 2011 20:11

Aaaaahhh, dat verklaart mijn herkennen van planten op de foto's, terwijl ik die mensen niet op de deelnemerslijst zie staan.

Neen, dat nu ook weer niet :) De foto's die zijn ingezonden door niet-deelnemers staan niet op onze wedstrijd pagina hé ;) Alle foto's waar leden op kunnen stemmen zijn van deelnemers.

Stemmen kan nog altijd hé: http://palmvrienden.net/wedstrijd/ (laat jullie horen!) :thumb_up:

Welke foto meende je te herkennen? (via PB hé ;) )

Christophe
WIJZIGING: Er bleek inderdaad één deelnemer nog niet op de lijst van de uitstap van FC plant te staan, maar heb deze er snel bij gezet ;)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor erna op 15 jun 2011 20:46

Christophe,

Rudi is er zeker ook bij hoor ! dat is mijne 'chauffeur' :lol: Ik zie dat er een vraagteken naast zijn naam staat...

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor p e t e r op 15 jun 2011 20:56

orinoco schreef:Misschien zie ik het verkeerd,maar ik heb zo mijn vragen betreffende het verband tussen de fotowedstrijd en de palmvrienden wiki.Het doel van deze laatste is toch om foto's en informatie van zoveel mogelijk planten te verzamelen.Aangezien praktisch alle planten in onze interessesfeer van buiten Belgie en Nederland komen zie ik niet waarom een foto niet in het buitenland gemaakt zou mogen zijn...Zolang men de foto's maar zelf gemaakt heeft.Voor alle duidelijkheid:ik doe niet mee met de wedstrijd,dus heb er verder geen persoonlijk belang bij.

Groet,Ben


Ik respecteer ieder zijn mening hierin maar ik treed hierin ook Ben bij. Aangezien we het over exoten hebben zijn foto's van specialere planten voor de wiki van grotere exemplaren enkel mogelijk uit het buitenland.

De foto moet inderdaad wel zelf gemaakt zijn en de nemer hiervan moet dit mijns inziens dan ook kunnen bewijzen.

Maar nogmaals ieder heeft hierin recht op zijn eigen mening zolang dit volgens de regels van de wedstrijd is.
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor Christophe op 15 jun 2011 21:02

erna schreef:Christophe,

Rudi is er zeker ook bij hoor ! dat is mijne 'chauffeur' :lol: Ik zie dat er een vraagteken naast zijn naam staat...

groetjes, Erna

Ja precies! Ik was niet zeker ... Ik haal het vraagteken weg :)

@P e t e r: Bedankt voor je input ;)
Avatar gebruiker
Christophe
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 8140
Geregistreerd: 09 aug 2008 20:12
Woonplaats: Stekene (Oost Vlaanderen)
222 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 15 jun 2011 22:05

Oei, ik heb hier blijkbaar een zware discutie in gang gezet :oops: Sorry Guy's, dat was nu ook niet mijn bedoeling. Zo erg stoord me die mooie foto's van het buitenland nu ook weer niet hoor ! :)
Jullie begrijpen wel wat ik bedoelde ;)
De regels waren nu dat het mocht dus is het aan de mensen (zoals ik) die nog nooit op reis geweest zijn naar zo'n tropische landen om creatief in onze tuin (concurerende) foto's te maken ! ;)
Ik wilde nu helemaal niet gaan klagen hoor, laat dat even duidelijk zijn ! :happy_thai:

Laat ons nu maar gewoon stemmen en Christophe veel werk geven se, het is niet zo lang meer ! :mrgreen:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3829
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor p e t e r op 15 jun 2011 22:11

Misschien is het een leuk idee om als de stemming is afgesloten eens te gokken van wie welke foto is. Op de meeste foto's kan ik wel een naam kleven denk ik.

Peter
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Re: Palmvrienden fotowedstrijd!

Berichtdoor hexina op 16 jun 2011 09:14

Christophe schreef:Wauw, dat is fijn hexina! Bedankt!

Dus alle foto's die je ook op het forum plaatst? :thumb_up:


Jup alle foto's die ik op het forum plaat mogen op palmvrienden gebruikt worden.
Ik hoef er geen prijs voor ofzo. Ik draag zo graag mijn steentje bij aan dit prachtige forum.

Groetjes Esther
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
Avatar gebruiker
hexina
 
Berichten: 1445
Geregistreerd: 21 apr 2011 13:57
Woonplaats: Heerlen
67 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten