Palmeperpaket, was ist damit los?

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor draco op 07 jul 2017 10:12

Heeft iemand misschien recent nog bij deze kwekerij besteld? Ik bestelde een maand geleden een aantal planten en hoor sinds de electronische bevestiging niets meer van ze. Op mijn vragen per e-mail volgt geen reactie. Het bedrag is overigens nog niet ingeïncasseerd. Misschien is baas Tobias Spanner op palmenjacht en blijft de post onbeantwoord?
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 07 jul 2017 15:27

Ik heb vorige week dinsdag nog een bestelling geplaatst Han, en die heb ik afgelopen dinsdag mooi ontvangen. Alles verliep normaal en vlot zoals altijd dus vreemd dat jij geen reactie krijgt... :?
Weet je zeker dat de mails verzonden zijn en naar het juiste adres ? (mail@palmeperpaket.de)

Ikzelf heb natuurlijk ook niet echt een communicatie gehad via mail omdat dat niet altijd nodig is bij een bestelling, hun mails kreeg ik wel allemaal direct en vlot binnen...
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3829
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor yme op 07 jul 2017 15:55

ik had op 24 mei ppp de vraag gestuurd of ze binnenkort ravenea glauca zaailingen gaan verkopen. Dat zaaien/kiemen gebeuren is nu niet echt mijn hobby... :oops:
Tot op heden geen antwoord gehad. (maar zoals je weet heb ik de zaden wel ontvangen)

groetjes,

Yme
yme
 
Berichten: 517
Geregistreerd: 04 aug 2015 20:39
Woonplaats: Amsterdam
43 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor draco op 07 jul 2017 18:30

Waterboyke schreef:Ik heb vorige week dinsdag nog een bestelling geplaatst Han, en die heb ik afgelopen dinsdag mooi ontvangen. Alles verliep normaal en vlot zoals altijd dus vreemd dat jij geen reactie krijgt... :?
Weet je zeker dat de mails verzonden zijn en naar het juiste adres ? (mail@palmeperpaket.de)

Ikzelf heb natuurlijk ook niet echt een communicatie gehad via mail omdat dat niet altijd nodig is bij een bestelling, hun mails kreeg ik wel allemaal direct en vlot binnen...


Ik heb beide adressen geprobeerd, mail@palmeperpaket.de en ook shop@... zowel in het Engels als met mijn beste schoolduits onder vermelding van mijn klantnummer. Als ik volgende week nog niets heb vernomen, is bellen een laatste optie of het probleem loslaten. :roll:
Ze werken ook niet met accounts, waarin je zou kunnen zien wat de status is van je bestelling.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor draco op 20 jul 2017 11:31

Ik heb niets meer van PPP vernomen over de mijn bestelling van aanvang juni, twee e-mails om ophelding te verkrijgen ten spijt. Mijn creditcard is evenmin belast. Ik laat het daarom maar los, tenslotte heb ik toch al teveel planten. :mrgreen:
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor yme op 20 jul 2017 11:36

Ik heb ook niets gehoord mbt mijn emails...
Vind dat eigenlijk niet kunnen... wat mij betreft is rarepalmseeds het palmvriendenlabel niet waard....

groetjes,

yme
yme
 
Berichten: 517
Geregistreerd: 04 aug 2015 20:39
Woonplaats: Amsterdam
43 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor Rob op 21 jul 2017 00:20

yme schreef:Ik heb ook niets gehoord mbt mijn emails...
Vind dat eigenlijk niet kunnen... wat mij betreft is rarepalmseeds het palmvriendenlabel niet waard....

groetjes,

yme



PPP en RPS : Let wel dat het hier om twee verschillende bedrijven Yme - ze zijn beide van Tobi maar toch ;)

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Avatar gebruiker
Rob
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 11280
Geregistreerd: 05 aug 2011 23:08
Woonplaats: Halsteren, NL
1115 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor draco op 21 jul 2017 10:08

Twee verschillende bedrijven? Op papier klopt dat wel, maar volgens mij runt Tobias Spanner zijn business samen met zijn vrouw of dochter. Een paar jaar geleden had ik ook al problemen met een zending palmen. Ik kreeg toen na wat heen en weer mailen, waarbij Tobias persoonlijk het 'strijdperk' betrad, een tegoedbon. Om die te verzilveren was een afbeelding met code niet voldoende en moest het per post worden getourneerd. De optie voor telefonisch contact heb ik deze keer niet benut omdat ik na 2 e-mails tenminste een reactie had verwacht.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor yme op 21 jul 2017 11:16

PPP en RPS : Let wel dat het hier om twee verschillende bedrijven Yme - ze zijn beide van Tobi maar toch


Op papier heb je zeker gelijk. Maar het lijkt me dat Tobias Spanner de big cheese is van beide toko's :mrgreen:

Inmiddels zijn al mijn Isalo zaden beschimmeld en kan heb ik ook weinig hoop meer voor de rest. En wellicht komt het door mijn eigen onervarenheid, maar je verwacht toch op z'n minst een email terug.
Klantengerichtheid lijkt mij een belangrijk gedeelte om het palmvriendenlabel te mogen dragen. Vandaar mijn opmerking. (en als je op internationale fora zoekt, lees je dat Han en ik niet de enigen zijn met onbeantwoorde emails)

groetjes,

Yme
yme
 
Berichten: 517
Geregistreerd: 04 aug 2015 20:39
Woonplaats: Amsterdam
43 bedankjes

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

Berichtdoor draco op 21 aug 2017 21:12

De onbereikbaarheid van Palmeperpaket doet vermoeden 'das da etwas ernsthaftes los ist'? Kwalijk dat er niet op reclames betreffende leveringen wordt gereageerd. Voor mij betekent het niet afleveren van de bestelling een teleurstelling maar ik ondervind geen schade omdat mijn creditcard niet is belast. Voornoemde ervaringen met PPP geven volgens mij aanleiding om het verleende palmvrienden label in te trekken. Het is wel netjes om dit aan hun voor te leggen zodat ze eventueel een verklaring kunnen geven voor deze onzorgvuldige handelwijze.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6741
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
682 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron