Ervaringen over Coldpalm.nl

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor DianaM op 27 mei 2016 23:49

Beste forumleden,
Hoe zijn jullie ervaringen met Coldpalm.nl en hun verzendwijze zoals het inpakken van planten?
Heb nl met een andere webshop (met het palmvriendenstempel) wat mindere ervaringen. :(
Alvast bedank.
DianaM
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 maart 2013 15:52
0 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor Thunderfold op 28 mei 2016 08:32

Als je met die palmvriendenstempel. Mypalmshop bedoelt. Daar zijn heel wat mensen ontevreden over vrees ik. Enkel hun cactussen zijn kwaliteit. Maar al de palms zijn het kopen niet waard. Veel te lange serre bladeren en 50% kans dat de speer er binnen de 14d uit is. Nog maar 1x content van geweest en dat was met cactussen. Daarom koop ik daar niet meer. Kbetaal liever wat meer op een ander adres om te minste gezonde planten te krijgen.

Maar met coldpalm geen ervaring mee.
Avatar gebruiker
Thunderfold
 
Berichten: 176
Geregistreerd: 09 okt 2014 14:52
Woonplaats: ( West Vlaanderen ) Rekkem
19 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor Hitch op 28 mei 2016 09:34

Ik bestel al jaren bij Mypalmshop en heb daar nog nooit iets vervelends mee meegemaakt. Ook bij Coldpalm.nl besteld en ook daar tevreden over.
Hitch
 
Berichten: 2807
Geregistreerd: 21 apr 2012 09:44
Woonplaats: Baal (België)
156 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor EdoNoordhuizen op 28 mei 2016 10:20

Nooit slechte ervaringen gehad bij mypalmshop. Hoor alleen maar over goede service en blije klanten.
EdoNoordhuizen
 
Berichten: 115
Geregistreerd: 25 jul 2013 19:52
10 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor DianaM op 28 mei 2016 10:20

Dank voor jullie reacties maar bedoel echt Coldpalm.nl
Deze is toch niet van het zelfde bedrijf als Mypalmshop?
Laatst bijgewerkt door DianaM op 28 mei 2016 11:41, in totaal 1 keer bewerkt.
DianaM
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 maart 2013 15:52
0 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor Mister w op 28 mei 2016 10:36

dat zijn verschillende bedrijven :thumb_up:
Mother Monster 2-Golden Globe winner, Grammy Winner 9x 24 nominations , Academy Award winner Best Female MTVEMA 2016/Superbowl Halftimeshow 2017, Winner Best Female Pop/rock AMA 2017.
https://www.youtube.com/channel/UC07Kxe ... kMOkzqHtBQ
Avatar gebruiker
Mister w
 
Berichten: 411
Geregistreerd: 28 nov 2014 18:01
Woonplaats: Sudeten
67 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor erna op 28 mei 2016 10:59

Coldpalm in Haarsteeg is een goed bedrijf. Hebben mooie verzorgde planten. Dit jaar zijn we naar de Open deur dagen geweest, en hebben enkele mooie planten meegebracht (jubaea en sabal mexicana).
Heel vriendelijke mensen, het assortiment is niet zo groot.

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor DianaM op 28 mei 2016 11:43

Dank je mr W. Zag dat mijn reactie 2x was geplaatst. Geen idee hoe dit kan. Geprobeerd de dubbele te verwijderen maar dit lukt niet. Iig bedankt voor je reactie (y)
DianaM
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 maart 2013 15:52
0 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor DianaM op 28 mei 2016 11:49

erna schreef:Coldpalm in Haarsteeg is een goed bedrijf. Hebben mooie verzorgde planten. Dit jaar zijn we naar de Open deur dagen geweest, en hebben enkele mooie planten meegebracht (jubaea en sabal mexicana).
Heel vriendelijke mensen, het assortiment is niet zo groot.

groetjes, Erna


Dank je wel Erna. Tot nu toe prima mailverkeer gehad maar mijn zorg zit ook in de verzending. In hun voorwaarden staat dat de verkoper niet verantwoordelijk is voor de verzending. Dus schade of niet ontvangen pakket wordt blijkbaar niet vergoed. Vandaar mijn mijn vraag.
DianaM
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 maart 2013 15:52
0 bedankjes

Re: Ervaringen over Coldpalm.nl

Berichtdoor DianaM op 28 mei 2016 12:02

Even mbt tot de reacties over Mypalmshop. Ik heb daar idd een bestelling gedaan nav het palmduimpje. Mijn ervaring met dit bedrijf zijn eigenlijk dubbel.
Mijn bestelling kwam gedeeltelijk beschadigd binnen. 1 Musa was beschadigd en de kwaliteit liet zeer de wensen over. De rest van de bestelling is van uitstekende kwaliteit. Ik heb direct per mail contact met ze opgenomen en foto's meegestuurd. Daar werd aangegeven dat de Musa zich prima zou herstellen. Na verloop van tijd werd duidelijk dat de Musa het niet ging redden en heb ik gevraagd om een nieuwe te sturen. Op een nieuw sturen werd niet ingegaan, alleen dat ze het geld terug zouden storten maar dat ze ervan overtuigd waren dat de musa het wel zou redden. Heb aangegeven dan nogmaals het aan te kijken maar nadat er meer dan de helft van de musa verwijderd was en geen enkele groei was, wederom om een nieuw exemplaar gevraagd. Dit maal gaf men aan geen voorraad van deze lengte meer te hebben. Ik heb idd keurig mijn geld terug ontvangen maar zit nu wel met dubbele verzendkosten om een andere musa te kopen. Ophalen is geen optie.
Zelf zou ik de klant een nieuwe opgestuurd hebben. Nu dit niet is gebeurd, zal ik er ook niets meer bestellen.
Daarom mijn vraag hierboven hoe de ervaringen met Coldpalm zijn. Qua kwaliteit (inmiddels overtuigd door Erna haar reactie) maar zeker qua verzenden. Want in hun voorwaarden staat namelijk dat de verkoper niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor zoek raken van pakketten en schade aan de planten.
DianaM
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 maart 2013 15:52
0 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten