door DianaM op 28 mei 2016 12:02
Even mbt tot de reacties over Mypalmshop. Ik heb daar idd een bestelling gedaan nav het palmduimpje. Mijn ervaring met dit bedrijf zijn eigenlijk dubbel.
Mijn bestelling kwam gedeeltelijk beschadigd binnen. 1 Musa was beschadigd en de kwaliteit liet zeer de wensen over. De rest van de bestelling is van uitstekende kwaliteit. Ik heb direct per mail contact met ze opgenomen en foto's meegestuurd. Daar werd aangegeven dat de Musa zich prima zou herstellen. Na verloop van tijd werd duidelijk dat de Musa het niet ging redden en heb ik gevraagd om een nieuwe te sturen. Op een nieuw sturen werd niet ingegaan, alleen dat ze het geld terug zouden storten maar dat ze ervan overtuigd waren dat de musa het wel zou redden. Heb aangegeven dan nogmaals het aan te kijken maar nadat er meer dan de helft van de musa verwijderd was en geen enkele groei was, wederom om een nieuw exemplaar gevraagd. Dit maal gaf men aan geen voorraad van deze lengte meer te hebben. Ik heb idd keurig mijn geld terug ontvangen maar zit nu wel met dubbele verzendkosten om een andere musa te kopen. Ophalen is geen optie.
Zelf zou ik de klant een nieuwe opgestuurd hebben. Nu dit niet is gebeurd, zal ik er ook niets meer bestellen.
Daarom mijn vraag hierboven hoe de ervaringen met Coldpalm zijn. Qua kwaliteit (inmiddels overtuigd door Erna haar reactie) maar zeker qua verzenden. Want in hun voorwaarden staat namelijk dat de verkoper niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor zoek raken van pakketten en schade aan de planten.