Pagina 1 van 2

Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 07 jul 2017 10:12
door draco
Heeft iemand misschien recent nog bij deze kwekerij besteld? Ik bestelde een maand geleden een aantal planten en hoor sinds de electronische bevestiging niets meer van ze. Op mijn vragen per e-mail volgt geen reactie. Het bedrag is overigens nog niet ingeïncasseerd. Misschien is baas Tobias Spanner op palmenjacht en blijft de post onbeantwoord?

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 07 jul 2017 15:27
door Dimi Exotisch Hofke
Ik heb vorige week dinsdag nog een bestelling geplaatst Han, en die heb ik afgelopen dinsdag mooi ontvangen. Alles verliep normaal en vlot zoals altijd dus vreemd dat jij geen reactie krijgt... :?
Weet je zeker dat de mails verzonden zijn en naar het juiste adres ? (mail@palmeperpaket.de)

Ikzelf heb natuurlijk ook niet echt een communicatie gehad via mail omdat dat niet altijd nodig is bij een bestelling, hun mails kreeg ik wel allemaal direct en vlot binnen...

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 07 jul 2017 15:55
door yme
ik had op 24 mei ppp de vraag gestuurd of ze binnenkort ravenea glauca zaailingen gaan verkopen. Dat zaaien/kiemen gebeuren is nu niet echt mijn hobby... :oops:
Tot op heden geen antwoord gehad. (maar zoals je weet heb ik de zaden wel ontvangen)

groetjes,

Yme

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 07 jul 2017 18:30
door draco
Waterboyke schreef:Ik heb vorige week dinsdag nog een bestelling geplaatst Han, en die heb ik afgelopen dinsdag mooi ontvangen. Alles verliep normaal en vlot zoals altijd dus vreemd dat jij geen reactie krijgt... :?
Weet je zeker dat de mails verzonden zijn en naar het juiste adres ? (mail@palmeperpaket.de)

Ikzelf heb natuurlijk ook niet echt een communicatie gehad via mail omdat dat niet altijd nodig is bij een bestelling, hun mails kreeg ik wel allemaal direct en vlot binnen...


Ik heb beide adressen geprobeerd, mail@palmeperpaket.de en ook shop@... zowel in het Engels als met mijn beste schoolduits onder vermelding van mijn klantnummer. Als ik volgende week nog niets heb vernomen, is bellen een laatste optie of het probleem loslaten. :roll:
Ze werken ook niet met accounts, waarin je zou kunnen zien wat de status is van je bestelling.

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 20 jul 2017 11:31
door draco
Ik heb niets meer van PPP vernomen over de mijn bestelling van aanvang juni, twee e-mails om ophelding te verkrijgen ten spijt. Mijn creditcard is evenmin belast. Ik laat het daarom maar los, tenslotte heb ik toch al teveel planten. :mrgreen:

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 20 jul 2017 11:36
door yme
Ik heb ook niets gehoord mbt mijn emails...
Vind dat eigenlijk niet kunnen... wat mij betreft is rarepalmseeds het palmvriendenlabel niet waard....

groetjes,

yme

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 21 jul 2017 00:20
door Rob
yme schreef:Ik heb ook niets gehoord mbt mijn emails...
Vind dat eigenlijk niet kunnen... wat mij betreft is rarepalmseeds het palmvriendenlabel niet waard....

groetjes,

yme



PPP en RPS : Let wel dat het hier om twee verschillende bedrijven Yme - ze zijn beide van Tobi maar toch ;)

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 21 jul 2017 10:08
door draco
Twee verschillende bedrijven? Op papier klopt dat wel, maar volgens mij runt Tobias Spanner zijn business samen met zijn vrouw of dochter. Een paar jaar geleden had ik ook al problemen met een zending palmen. Ik kreeg toen na wat heen en weer mailen, waarbij Tobias persoonlijk het 'strijdperk' betrad, een tegoedbon. Om die te verzilveren was een afbeelding met code niet voldoende en moest het per post worden getourneerd. De optie voor telefonisch contact heb ik deze keer niet benut omdat ik na 2 e-mails tenminste een reactie had verwacht.

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 21 jul 2017 11:16
door yme
PPP en RPS : Let wel dat het hier om twee verschillende bedrijven Yme - ze zijn beide van Tobi maar toch


Op papier heb je zeker gelijk. Maar het lijkt me dat Tobias Spanner de big cheese is van beide toko's :mrgreen:

Inmiddels zijn al mijn Isalo zaden beschimmeld en kan heb ik ook weinig hoop meer voor de rest. En wellicht komt het door mijn eigen onervarenheid, maar je verwacht toch op z'n minst een email terug.
Klantengerichtheid lijkt mij een belangrijk gedeelte om het palmvriendenlabel te mogen dragen. Vandaar mijn opmerking. (en als je op internationale fora zoekt, lees je dat Han en ik niet de enigen zijn met onbeantwoorde emails)

groetjes,

Yme

Re: Palmeperpaket, was ist damit los?

BerichtGeplaatst: 21 aug 2017 21:12
door draco
De onbereikbaarheid van Palmeperpaket doet vermoeden 'das da etwas ernsthaftes los ist'? Kwalijk dat er niet op reclames betreffende leveringen wordt gereageerd. Voor mij betekent het niet afleveren van de bestelling een teleurstelling maar ik ondervind geen schade omdat mijn creditcard niet is belast. Voornoemde ervaringen met PPP geven volgens mij aanleiding om het verleende palmvrienden label in te trekken. Het is wel netjes om dit aan hun voor te leggen zodat ze eventueel een verklaring kunnen geven voor deze onzorgvuldige handelwijze.