Iemand strak en modern in combintie met exotisch?

Plaats hier al jouw vragen en ideeën specifiek over tuininrichting, vijvers, bouwwerken, meubilair,...

Iemand strak en modern in combintie met exotisch?

Berichtdoor amadeus op 20 okt 2015 20:26

Ikzelf ben van plan om in de toekomst op mijn bouwgrond een modern huis te plaatsen met liefst een tuin die ook modern is (lees "strak" en niet te veel tierlantijntjes) in combinatie met wat palmen en exotische planten.
Ik heb al even wat foto albums overlopen maar zag niet direct staan wat ik hierboven beschrijf.

Heeft hier iemand op dit forum ook een beetje die stijl smaak en een paar foto's van zijn tuin :)
Ben zeer benieuwd naar de moderne toets in combinatie met de planten!
amadeus
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 18 okt 2015 12:12
Woonplaats: Eeklo
2 bedankjes

Re: Iemand strak en modern in combintie met exotisch?

Berichtdoor Fredo op 27 dec 2015 02:15

Ik hou ook wel van strak, maar mijn tuin is ook nog niet aangelegd. Hier ook wat voorbeelden van zaken die mij aanspreken.

Afbeelding

Zie ook onderstaande link voor meer voorbeelden.
https://www.pinterest.com/defredo/garden/
Avatar gebruiker
Fredo
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 15 jul 2015 23:07
0 bedankjes

Re: Iemand strak en modern in combintie met exotisch?

Berichtdoor derfske op 09 jun 2016 22:45

dure soorten natuursteen zijn best mooi te combineren met palmen. mooi zwart graniet bijv. galaxy star is wel mooi.. maar mooier als het strakke gebroken word met een mooie palm

sowieso..te strak is kil, saai, leeg. maar....strak kan wel mooi, chique zijn. net als een dikke villa met alles te strak en dan een kleuren explosie schilderij. dat breekt het weer op

mooie voorbeelden vind je als je dure villa's zoekt in ibiza, die zijn ook van die mensen die van strak maar ook van ibiza stijl houden

dit komt denk ik al meer in de buurt

Afbeelding

Afbeelding
inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske
 
Berichten: 476
Geregistreerd: 18 nov 2015 01:47
Woonplaats: landgraaf
50 bedankjes

Re: Iemand strak en modern in combintie met exotisch?

Berichtdoor aralia op 10 jun 2016 10:42

Palmboomgeert heeft een erg mooie tuin in combi met moderne architectuur.
aralia
 
Berichten: 255
Geregistreerd: 10 apr 2014 17:26
Woonplaats: West-Vlaanderen
36 bedankjes


Keer terug naar Tuininrichting

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten