Gezocht : Ervaren palmboom advies

Post hier al je vragen over je winterharde en niet winterharde palmbomen.

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor addy op 11 mei 2020 19:05

Voor mij gewoon fijn iemand hier te hebben die me wat wegwijs maakt met deze palmen.
Dat kan ook wat later als we weer wat vrijer zijn om op bezoek te gaan.
addy
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 07 mei 2020 18:08
0 bedankjes

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor lapalmeraie op 12 mei 2020 11:41

Los van het Corona verhaal... een bedrijf gaat niet zomaar kosteloos advies komen geven voor palmen die je elders hebt aangekocht lijkt mij dan :roll:

Met minimale moeite kun je, met enkele foto's toch gewoon gratis advies krijgen, en binnen no time. Ideaal toch? :thumb_up:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14409
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
828 bedankjes

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor Pita op 14 mei 2020 09:41

Voor je hobby moet je inderdaad wel wat moeite doen, en tijd maak je volgens mij voor je hobby, zeker gezien het feit dat je er tientallen hebt staan. Trachy is naar mijn idee 1 van de meest gemakkelijke soorten, dus als deze je al slecht af gaan zou ik voor alsnog wachten met andere soorten aan te schaffen.

Fotos zeggen meet dan 1000 woorden. Ik zal je even op weg helpen. Via de site mupload.nl upload ik altijd mn fotos. Krijg je na het uploaden een link voor forum, kopiëren, plakken. Klaar. Succes :thumb_up:

Ps. Mocht het echt niet lukken dan wil ik best tegen vergoeding langs komen hoor. Ik woon in spanje, dus graag vliegticket, verblijf en voeding. Ohja en een auto zodat ik ook gelijk even bij vriwnden/familie op bezoek kan. Trein is op zich ook goed :lol:
Pita
 
Berichten: 460
Geregistreerd: 16 jul 2015 22:57
Woonplaats: Montroi, Valencia, Spanje
33 bedankjes

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor addy op 15 mei 2020 19:36

Ik zal het gaan proberen met foto's te plaatsen, ben daar niet zo goed in.
Het hoeft niet eens een bedrijf te zijn, gewoon iemand die hier ook in een hobby heeft, en in de buurt woont, bakkie koffie erbij, vergoeding vind ik ook best.
Ik krijg meer vrije tijd en dit zou mijn hobby wel kunnen zijn, maar sta hierin alleen, niemand kan er eens met mij over bomen.
addy
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 07 mei 2020 18:08
0 bedankjes

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor pampie op 16 mei 2020 04:51

Maar de TS denkt dat de zijne niet goed zijn ofzo? Er zijn legio voorbeelden en foto's van hoe een T. Fortunei eruit ziet. Maar die zoekopdracht is al teveel moeite? Oké. :happy_thai:

Verder echt minimale verzorging, gewoon lelijke bladeren weghalen. Af en toe bij een droge periode wat extra water. Veel meer tips heb je eigenlijk niet nodig hoor. Precies wat Rob al zegt dus.
pampie
 
Berichten: 181
Geregistreerd: 11 apr 2018 20:05
Woonplaats: Mierlo
8 bedankjes

Re: Gezocht : Ervaren palmboom advies

Berichtdoor Herman op 03 jun 2020 13:36

Pffff,
Avatar gebruiker
Herman
 
Berichten: 548
Geregistreerd: 11 dec 2012 21:21
Woonplaats: Wanssum
30 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten

cron