Grootste palmen van BNL in volle grond

Post hier al je vragen over je winterharde en niet winterharde palmbomen.

Grootste palmen van BNL in volle grond

Berichtdoor Folium op 06 okt 2019 10:11

Dag palmvrienden,

Na een zoekopdracht naar "grootste palmen/tropische planten" hier op het forum lijkt het er op dat er nog geen onderwerp bestaat daarover.
Omdat ik eigenlijk erg nieuwsgierig ben naar de grootste palmen die hier in de Benelux in volle grond groeien heb ik volgende verzoek:

Iedereen die denk over een groter exemplaar van een bepaalde palmsoort/tropische plant in volle grond te beschikken (of weten staan) zou ik langs deze weg willen vragen om dit hier te willen melden.
Ik ben benieuwd wat er uit de bus komt, welke resultaten er al mogelijk zijn voor de verschillende palmsoorten/tropische plantenin ons klimaat.
Zelf heb ik een behoorlijk grote Agave Americana in volle grond kunnen laten overleven waarvan de top toch al een meter boven de grond uitsteekt.
Folium
 
Berichten: 181
Geregistreerd: 21 apr 2019 19:11
Woonplaats: Kluisberg / Mont-de-l'Enclus
11 bedankjes

Re: Grootste palmen van BNL in volle grond

Berichtdoor derfske op 11 nov 2019 18:50

inflatie = diefstal, kapitalisme = moderne slavernij, democratie = een illusie, c02 = goed voor planten, fijnstof is pas slecht, "don't believe your tell lie vision", het probleem is niet degene die slecht zijn, het zijn de gene die het toelaten
derfske
 
Berichten: 476
Geregistreerd: 18 nov 2015 01:47
Woonplaats: landgraaf
50 bedankjes


Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten

cron