Tetrapanax variegata

Op dit forum kan je met al je vragen terecht over plumeria, heliconia, brugmansia, passiflora en andere exotische bloemen en planten.

Re: Tetrapanax variegata

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 28 apr 2012 01:39

Hier staat die ook in de volle zon hoor (heel de dag zon als ze schijnt) ook tegen de schutting waar het dus goed warm word. Veel voeding geef ik die ook niet en toch zeer donker groene bladeren Erna. Ik denk misschien iets aan jullie grondsoort ofzo :onzeker:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3829
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Re: Tetrapanax variegata

Berichtdoor erna op 28 apr 2012 16:47

Dimi,

We zitten hier op klei, mogelijks is dat de oorzaak, of anders ligt hier nog iemand onder de grond :P , t'is hier behoorlijk druk geweest gedurende WO I ..

Zelfde probleem met onze 2 canariensissen : de ene ziet lichtgroen, de andere donkergroen, en ze staan misschien 1,5 m van elkaar. Begrijp dat ook niet. Toen we ze geplant hebben hadden ze beide dezelfde kleur groen. Ze krijgen beide dezelfde bemesting, en zitten in dezelfde winterbescherming. :!:

groetjes, Erna
erna
 
Berichten: 3305
Geregistreerd: 07 maart 2010 16:14
Woonplaats: Keiem-Diksmuide
374 bedankjes

Re: Tetrapanax variegata

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 30 apr 2012 23:03

:lol: ja dat kan ja :tong:

DIe Phoenix'en is wel raar ja :? Die zijn ook aant vechten met elkaar hé in de grond... Misschien gaat de ééne met alles lopen van voedsel e.d. ?! :onzeker:
Maar we zijn hier nu wel een beetje erg off topic aant gaan... :oops:
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3829
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Exotische bloemen en planten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 53 gasten