Inbraak - Flinke domper

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Inbraak - Flinke domper

Berichtdoor Carlo op 19 maart 2015 21:36

Sterkte!

Wellicht worden er door dit bericht weer wat mensen wakker geschut en gaan op korte termijn eens een rondje kritisch rond het huis voor wat aanpassingen / verbeteringen. Er is tegenwoordig genoeg verkrijgbaar om je een hele hoop sores te besparen. Dan maar wat investeren maar altijd beter dan wat Michel nu heeft meegemaakt.
Heb je braakschade ook Michel?
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 19 maart 2015 21:57

Dat is heel naar voor je :( zou er niet aan moeten denken, bij mijn moeder hebben ze ook een keer huisgehouden en alles overhoop gegooid.
Heb je een facebook account waar je misschien tuinfoto's en andere zaken op hebt staan? Dat nodigt criminelen ook uit, hoop dat je nog wat terug krijgt, soms lukt dat wel als het een bende betreft die opgepakt wordt, sterkte met het verwerken en afronden van deze misere.

Groetjes Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1028 bedankjes

Berichtdoor s.janssen op 19 maart 2015 22:36

Dat is heel erg schrikken! Is de Politie nog gekomen om sporenonderzoek te doen?

Paar maanden geleden is het bij mijn opa en oma ook overkomen op de dag dat ze vertrokken om op vakantie te gaan. Zijn binnen gekomen via het kleine raampje boven de achterdeur, buit: voornamelijk juwelen.
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Berichtdoor Toppalm op 19 maart 2015 22:46

Heel veel sterkte gewenst en hopelijk weerhoudt dit gebeuren je er niet van gewoon door te gaan met je leven want dat gun ik die eikels niet die bij je hebben ingebroken. :evil:
Mijn tropische tuin:
viewtopic.php?f=49&t=16449
Toppalm

22 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 20 maart 2015 02:01

zeep, body lotion, nagelknippers en deodorant

Typische buit voor roemenen en bulgaren.
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor GeL op 20 maart 2015 08:34

Carlo schreef:
zeep, body lotion, nagelknippers en deodorant

Typische buit voor roemenen en bulgaren.

Dat klopt Carlo, dat is mij ook verteld. Ze wisten ook heel goed wat aan te raken en wat niet, dus geen sporen. Het toppunt is dat ze alle in het zicht liggende iPhones en iPads hebben laten liggen, wegens de traceerbaarheid. Ook hebben ze alles wat een identiteit bevat, zoals bankkaarten, rijbewijzen , enz.. laten liggen. Ze hebben mijn paspoort uit mijn computerrugzak genomen en netjes op tafel gelegd, hier zit namelijk een RFID chip in die ze ook traceerbaar maakt. Een enkele Ipad hebben ze toch meegenomen want die zat verborgen in mijn tas en is ook heel dun. Ik ben er zeker van dat deze reeds.gedump is want geen signaal van dat kreng. In de tuin vond ik mijn afgerukte Frequent Flyer kaart terug want deze bevat weerom een identiteit

Ik ben tevreden 1) dat ze niet aan ons bed stonden. 2) dat we geen uren moeten spenderen om alle identietispapieren ed. opnieuw aan te vragen. 3) ze niks uit frustratie hebben kapotgegooid wat wel eens gebeurd.

Gr,
Michel
GeL

200 bedankjes

Berichtdoor Jozef op 21 maart 2015 15:09

Hoi Michel wie in Nederland wordt van een identiteitsbewijs krijgt ook nog eens een boete! Omgekeerde wereld..
Gr.nJozef
Jozef

604 bedankjes

Berichtdoor pepeverstreken op 21 maart 2015 21:03

balen , een paar weken geleden zat er een inbreker in onze tuin , betrapt door mijn vrouw ,
de politie gebeld en ja hoor , ze hebben hem te pakken , ge moest eens weten wat een materiaal ik achter in de tuin heb gevonden , jammer dat ik niet thuis was ....
veel sterkte

Pepe
pepeverstreken

104 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips