moment om zaden te bestellen !!!!!!!

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: moment om zaden te bestellen !!!!!!!

Berichtdoor Christophe op 24 maart 2010 13:49

draco schreef:gisteren avond mailtje gestuurd om wat extra info te vragen en deze morgen reeds antwoord
betaling vanuit belgie is ongeveer 3 à 4 dagen onderweg , éénmaal de betaling ontvangen laten ze iets weten en sturen ze mail terug met melding dat goederen verstuurd zijn
ze sturen als via TNT priority en dit is ook ongeveer 3 à 4 dagen onderweg
dus mijn bestelling van zondagavond zal ik mogen verwachten begin - midden volgende week ( hoop ik )
bijkomend ( zeer positief ) detail ; aangezien ik zondagavond 2 bestellingen deed ( kort na elkaar ) werd mij dus ook 2 x verzendingskosten ( 3 € ) aangerekend
ze lieten mij weten deze 2 bestellingen in 1 pakket te versturen en dus ook maar 1 maal verzendingskosten aan te rekenen , en dus gaan ze 3 € terugstorten ( toch een positieve service vind ik tot heden )

Dat ziet er inderdaad allemaal goed uit. Wat jammer dat ze stoppen dan hé.
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 24 maart 2010 15:43

Is wel positief dat ze je 3 euro gaan terugstortten, bij sommige andere zou het gene waar zijn :).

Ik had zondag besteld, maandag overgeschreven maar ik had maar 46 euro betaald in plaats van 47.5(stom van mij :? ). Heb dan gisteren de resterende 1.5 euro overgeschreven :). Vandaag kreeg ik een mail dat ze mijn geld ontvangen hebben en ze het pakketje gingen opsturen. Ze vetrouwden met dat ik die overige 1,5 euro nog ging sturen, dus ook weer een goed punt!

Dus wie weet heb ik nog alles vrijdag hier, anders zal het maandag wel zijn :). Dan kunnen we weer beginnen zaaien (a) !
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor draco op 24 maart 2010 18:00

Olie1605 schreef:Is wel positief dat ze je 3 euro gaan terugstortten, bij sommige andere zou het gene waar zijn :).

Ik had zondag besteld, maandag overgeschreven maar ik had maar 46 euro betaald in plaats van 47.5(stom van mij :? ). Heb dan gisteren de resterende 1.5 euro overgeschreven :). Vandaag kreeg ik een mail dat ze mijn geld ontvangen hebben en ze het pakketje gingen opsturen. Ze vetrouwden met dat ik die overige 1,5 euro nog ging sturen, dus ook weer een goed punt!

Dus wie weet heb ik nog alles vrijdag hier, anders zal het maandag wel zijn :). Dan kunnen we weer beginnen zaaien (a) !

47 € ??????? heb je de volledige stock dan opgekocht ???
ik heb in totaal voor 12 € besteld ( exclusief verzending ) en heb daarvoor 9 soorten palmzaadjes en 6 soorten musa's ( sommige zaden zijn per 5 stuks , andere dan weer 25 stuks )
of heb je ook zaailingen gekocht ???
draco

Berichtdoor Olie1605 op 24 maart 2010 18:47

Ja Draco, het is 47,5 euro :D.

Allemaal zaden, van sommigen meer dan 1 pakje. Heb dit jaar wat plaats gemaakt om vanalles te zaaien. Toen jij vertelde dat je koopjes kon doen op die site heb ik het maar gedaan ;).

Zoals je zei, als je het vergelijkt met andere verdelers kwam het echt goedkoop uit. Alleen jammer dat de meeste bananen al weg waren, maar die ga ik in grote aantallen bestellen bij Europalms.

Heb 24 soorten besteld en geen zaailingen, hadden ze die ook dan :D?

Grtn
Olivier
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 25 maart 2010 12:57

Vandaag alles ontvangen en dit op 1 dag na betaling. Ben heel positief over de communicatie met mayohazaden, jammer dat ze er met stoppen.

Ook alles mooi verpakt in zakjes met een duidelijke omschrijving per soort om ze te zaaien.

Hier een foto'tje
Bijlagen
Zaden.jpg
Zaden.jpg (249.76 KiB) 3614 keer bekeken
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor Patty op 25 maart 2010 12:58

Goed zeg! Werk aan de winkel, succes ermee!
Patty
Patty

29 bedankjes

Berichtdoor Tropical Bart op 25 maart 2010 13:09

spannend ! :P
Altijd weer afwachten. :roll:
SUPPPPPEEEERRRRR !!!!
Tropical Bart

7 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 25 maart 2010 13:40

Dank u Patty :)

Maar moet mij nog eventjes inhouden :( , want druk met school bezig.

Hopelijk heb ik een grote opkomst :) .
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor bulldogmiep op 25 maart 2010 14:26

gisteren verstuurd dus vandaag denk ik binnen en de postbode staat voorin bij ons in de straat
dus nog heel even wachten en dan heb ik ze ook binnen hoop ik

weet iemand eigenlijk waarom ze stoppen ?

jaja ja heb ze ook binnen netjes verstuurd duidelijke beschrijving gewoon weg goed
en nu stoppen ze jammer hoor
bulldogmiep

2 bedankjes

Berichtdoor draco op 25 maart 2010 15:10

raar
ik ben blijkbaar de eerste die hier besteld heeft maar ik heb nog niks mogen ontvangen :(
draco

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips